در خوزستان برای یک هفته حکم طلاق جاری نمی شود

در خوزستان برای یک هفته حکم طلاق جاری نمی شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: صدور حکم طلاق در استان با هماهنگی به عمل آمده با دادگستری، در هفته ازدواج، متوقف خواهد شد.

پرویز امیری با تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان گفت: رویکرد ما در خصوص هفته ازدواج، فرهنگ‌سازی و موج‌آفرینی در راستای فرهنگ صحیح ازدواج آسان و آگاهانه و تغییر در باور‌ها و ارزش‌های اجتماعی است که می‌تواند نقش موثری در ازدواج پایدار داشته باشد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی ازدواج در مرکز خوزستان، برگزاری جشنواره پیوند آسمانی (جشن وصال) برای تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج، برگزاری کمپین آموزش و مشاوره رایگان، برگزاری چهارمین پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران، تشکیل کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی، و تشکیل دبیرخانه هفته ازدواج از جمله برنامه‌های هفته ازدواج در استان است.

وی گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار سازمان‌های مردم نهاد در جامعه، بنا شد که برنامه‌های هفته ازدواج با مشارکت سمن‌ها در استان اجرایی شوند.

امیری بیان کرد: سخنرانی ائمه جمعه و جماعات در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون اهمیت ازدواج و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته در خوزستان است.

هفته ازدواج از ۱۰ تا ۱۶ تیر امسال در حال برگزاری است. شعار امسال هفته ازدواج "ازدواج آسان و آسمانی" است.