دبیر فدراسیون: خوزستان در جودو تاریخچه طلایی دارد

خوزستان، مربیان قهرمان پرور بسیار خوبی دارد

دبیر فدراسیون: خوزستان در جودو تاریخچه طلایی دارد

دبیر فدراسیون جودو گفت: وقتی سابقه خوزستان در رشته های رزمی از جمله جودو بررسی می کنیم، می بینیم که یک تاریخچه طلایی داشته است.
صدیقه کعبی زاده در حاشیه ‌کارگاه دانش افزایی ویژه مربیان جودو سراسر استان خوزستان درباره اینکه آیا مربیانی خوزستانی مجدداً می توانند قهرمانان خوبی را پرورش دهند؟ اظهارکرد: قطعا به همین صورت است. مربیانی که در این دوره شرکت کردند، افرادی هستند که عاشقانه رشته شان را دوست دارند و فدراسیون نیز یک برنامه بلند مدت برای تربیت مربیان قهرمان پرور دارد. یک تقاهم نامه با دانشگاه های مختلف منعقد کرده ایم تا از ظرفیت علمی دانشگاه بهره مند شویم.
وی در پاسخ به این سوال که «آیا خانه جود خوزستان با حمایت فدراسیون شرایط بهتری به خود می گیرد؟» گفت: این موضوع جزو شرح وظایف اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است که در دستور کار آنها نیز است و ما در جلسه ای که با مدیرکل جدید استان خواهیم داشت و تمام مواردی که لازم باشد را مطرح خواهیم کرد و ما نیز همیشه حمایت معنوی مان را داریم.

کعبی زاده بیان کرد: دو سال کرونا کشور از جمله خوزستان آسیب زد اما دوباره خوزستان فعالیت خود را در جودو در حال شروع کردن است. خوزستان، مربیان قهرمان پرور بسیار خوبی دارد و امیدوارم با برنامه ریزی آموزشی که هیات جودو خوزستان در دستور کار دارد و حمایت فدراسیون، شاهد رشد و شکوفایی این رشته زیبای المپیکی در استان خوزستان باشیم.