خودسوزی به سبک نفتی‌ها

تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان

خودسوزی به سبک نفتی‌ها

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان تحت عنوان دربی خوزستان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که هر دوتیم با ۱۱ امتیاز در منطقه خطر در جدول قرار دارند و شکست در این دیدار تقریبا حکم سقوط به لیگ یک را برای آنها خواهد داشت و این تساوی نیز کمک چندانی به هیچکدام یک از تیم‌ها نخواهد کرد.

هوای مسجد سلیمان بارانی بود و زمین شرایط مطلوبی نداشت و این شرایط کار را برای دو تیم دشوار کرده بود. در نیمه اول هر دوتیم موقعیت‌هایی داشتند اما جدی ترین موقعیت تیم نفت در دقیقه ۲۵ را حسین شنانی از دست داد جایی که ضربه او با کمترین اختلاف از کنار دروازه خالی صنعت نفت بیرون رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در ابتدا نیمه دوم پیمان رنجبری با گروسیان تک به تک شد ‌و گلر حریف به زیبایی توپ را سیو کرد تا مانع از گلزنی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شود. در دقیقه 65 درحالی که طالب ریکانی در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان سرنگون شد داور تمارض بازیکن حریف را تشخیص و به طالب کارت زرد داد که با اعتراض شدید بازیکنان صنعت نفت و کادر این تیم همراه بود.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی حاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. این نتیجه در جایگاه دو تیم در جدول تغییری ایجاد نکرد و هر دو تیم 12 امتیازی شدند و صنعت نفت آبادان با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت در رتبه پانزدهم قرار گرفت و نفتی‌ها در رتبه شانزدهم باقی ماندند.

تیم داوری: اشکان خورشیدی، محمدرضا منصوری، امیرمحمد داوود زاده، میثم حیدری / ناظر داوری: حیدر شکور

ترکیب نفت مسجد سلیمان:
فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی(۶۳-رضا دهقانی)، امین کعبی(85-رضا یزدان دوست)، حسین شنانی(۴۶- میلاد شیخی سلیمانی)، پیمان رنجبری، پیمان میری، حسین گودرزی، جهانبخش طاهر، محمدمهدی احمدی(85- محمد خرم الحسینی)، اسماعیل بابایی(۷۴-رضا مغانلو)، امیرحسین کریمی

ترکیب صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان، میثم تهیدست، محمد طیبی، حسین ساکی، یوسف وکیا(۴۶- امید خالدی)، سباستین پریز(۷۴- عباس بوعذار)، محمدرضا جلیل مزهر (۴۶-حسن بیت سعید)، مهدی ممی زاده، فردین یوسفی، طالب ریکانی، علی شاه حسینی(۸۰- محمدحسین باصری)