خطر سیل همچنان وجود دارد

خطر سیل همچنان وجود دارد

شهردار کازرون گفت: ساکنان مناطقی که سابقه آبگرفتگی معابر داشته اند مراقب باشند.

رضا نوذری با اشاره به اینکه همچنان احتمال خطر سیل وجود دارد، ادامه داد: محدوده‌هایی از شهر از جمله بازار کازرون، نطنج، خیابان کارگر شمالی، خیابان مطهری شمالی و شهرک پردیس که در سال‌های گذشته سابقه آبگرفتگی معابر داشته اند، به طور کامل مراقب باشند.

او با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری همچنان در حال آماده باش قرار دارد، اضافه داد: با توجه به بارندگی امروز و آبگرفتگی بخشی از معابر و خیابان‌های سطح شهر، ستاد مدیریت بحران شهرداری با اعزام نیرو و تجهیزات نسبت به رفع آبگرفتگی معابر و سهولت عبور و مرور اقدام کردند.

شهردار کازرون افزود: با توجه به حجم سنگین بارش باران ممکن است به صورت موردی در برخی از معابر، آبگرفتگی موقتی ایجاد شود که در این صورت، با حضور نیرو‌های مدیریت بحران شهرداری سریعاً آبگرفتگی‌ها رفع خواهد شد.

نوذری خاطرنشان کرد: همه نیرو‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری از ابتدای بارش باران، پای کار حضور داشتند و مشغول خدمت رسانی به شهروندان بودند.

شهردار کازرون همچنان به شهروندان توصیه کرد: از تردد غیر ضروری در مناطقی که احتمال سیل وجود دارد خودداری کنند و به هشدار‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران شهرستان توجه کنند.

او گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از بارندگی و آبگرفتگی معابر با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرند.