واکنش سرمربی پورتو بعد از ماجرای توهین به طارمی

واکنش سرمربی پورتو  بعد از ماجرای توهین  به طارمی

سرمربی پورتو در نشست خبری تیمش به شدت علیه اتفاقات رخ داده اخیر موضع گرفتفردا شنبه در هفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال به مصاف ویزلا می‌رود. دیداری که نشست خبری سرمربی پورتو در آن تحت تاثیر حواشی بازی قبلی این تیم برابر براگا بود.

»سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری این دیدار در خصوص جنجال مطرح شده در خصوص تبانی و همین طور مسائل داوری اظهاراتی را مطرح کرد و البته از طارمی هم به شدت دفاع کرد.

کونسیسائو در خصوص باز شدن پرونده تحقیقات از مسابقه با پورتیموننزه این اتفاق را محکوم کرد و گفت: افراد زیادی هستند که در این محیط حرکت می‌کنند و اولویت‌های خودشان را دارند. کار من این است که تیمم را برای پیروزی آماده کنم. فکر می‌کنم شرم آور است. مایه شرمساری است که این تحقیق برای یک مربی و یک تیم باز باشد اما این آینه فوتبال پرتغال است. افراد زیادی هستند که به دنبال آن چیزی می‌روند که روزانه گفته می‌شود و نه چیزی که به صورت واقعی رخ می‌دهد.

وی سپس با تاکید بر اینکه سطح بعضی از مسائل در فوتبال پرتغال پایین آمده است، به اتفاقات بازی با براگا اشاره کرد و گفت: در دوران بازی من، داورانی بودند که به بازیکنان پاسخ می‌دادند، اما حالا توهین می‌کنند همانطور که در دیدار با براگا اتفاق افتاد.

سرمربی پورتو افزود: داور آن بازی به معنای واقعی کلمه طارمی را متقلب و فریبکار خطاب کرد و به فرانسیسکو (پسر کونسیسائو) گفت "امروز چرا زمین نخوردی؟ " وقتی لوئیس گونکالوس (یکی از اعضای نیمکت پورتو) کارت قرمز گرفت، داور به او گفت: "حالا احتیاط کن. "

کونسیسائو همچنین نشست خبری خود را با کوبیدن دستش روی میز مقابلش و به سبک «ژوزه مورینیو» به پایان رساند و گفت: در براگا به بازیکنان توهین شد. هیچکس در مورد آن صحبت نمی‌کند. در برابر این، در برابر همه اینها، ما هر کاری برای پیروزی انجام خواهیم داد. برای پیروزی.

پورتو در صورت پیروزی در بازی فردا شب تقریبا قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.