خرید جدید پرسپولیس از سپاهان می‌آید؟

خرید جدید پرسپولیس از سپاهان می‌آید؟

یحیی گل‌محمدی ابتدای فصل قصد داشت تا امید نورافکن را به پرسپولیس بیاورد اما در نهایت این انتقال شکل نگرفت.

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس قصد داشت برای این فصل آن را تقویت کند،دفاع چپ بود. با توجه به عملکرد نه چندان خوب سعید آقایی و علی شجاعی و همچنین مصدومیت طولانی مدت وحید امیری، پرسپولیسی‌ها می‌خواستند هر طور شده یک مدافع چپ مطمئن را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرورزشی، گزینه اول آن‌ها امید نورافکن بازیکن ملی پوش سپاهان بود. یحیی گل محمدی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و سال گذشته هم برای جذب نورافکن اقدام کرد ولی نتیجه در بر نداشت. امید تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارد و مدیران سپاهان راضی نشدند این بازیکن را در تابستان به فروش برسانند.

به غیر از نورافکن میلاد زکی پور هم در لیست یحیی گل محمدی قرار داشت ولی به دلیل درخواست مالی بالای این بازیکن و همچنین مخالفت شدید هواداران پرسپولیس، پیوستن زکی پور یه این تیم کنسل شد.

هرچند مدیران پرسپولیس در مصاحبه‌های خود عنوان کردند پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای جذب نورافکن نداشت، ولی واقعیت این است که این باشگاه چند بار برای جذب نورافکن اقدام کرد. حتی همان موقع و در نقل و انتقالات تابستانی یکی از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس مدعی شده بود که خود امید هم علاقه داشت در سال منتهی به جام جهانی به پرسپولیس بیاید ولی سپاهانی‌ها قصد نداشتند این بازیکن تاثیرگذار تیمشان را به یکی از رقبای مستقیم خود بدهند.

با توجه به این شرایط و مخالفت شدید سپاهان برای فروش نورافکن، باشگاه پرسپولیس با نفراتی مثل علی نعمتی، محمد مهدی احمدی و وحید امیری در پست دفاع چپ این فصل را شروع کرد. قرارداد نورافکن با سپاهان در پایان لیگ بیست و دوم به پایان می‌رسد و پرسپولیس یا هر تیم دیگری بعد از پایان قرارداد این بازیکن می‌تواند نورافکن را جذب کنند. اتفاقی که سد راه پرسپولیسی شدن نورافکن افتاد، دقیقا مشابه با دانیال اسماعیلی فر بود.

دانیال هم در ۲ فصل گذشته و هم در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم مورد توجه پرسپولیس قرار داشت ولی باشگاه سپاهان راضی به فروش این بازیکن به پرسپولیس نمی‌شد. از همین رو پرسپولیسی‌ها منتظر ماندند و بعد از اتمام قرارداد اسماعیلی فر با سپاهان، این بازیکن را به خدمت گرفتند.با این حال شرایط نورافکن کمی با اسماعیلی فر متفاوت است. امید که عضوی از تیم ملی بود ، در آخرین لحظه توسط کی‌روش خط خورد تا یکی از بزرگترین بازمانده‌های تیم ملی در جام جهانی باشد.