خبر خوش برای بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان

 حسن ایزدان بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران، از زمان دقیق پرداخت معوقات اردیبهشت ماه بازنشستگان غیر حداقلی بگیر خبر داد.

یک ماه دیگر از معوقات بازنشستگان سایر سطوح همراه با مستمری آذر به حساب آنها واریز میشود؛ در واقع بازنشستگان غیرحداقل بگیر مطالبات اردیبهشت را همراه با حقوق آذر دریافت خواهند کرد.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در ارتباط با معوقات مزدی بازنشستگان سایر سطوح کارگری گفت: یک ماه دیگر از معوقات بازنشستگان سایر سطوح همراه با مستمری آذر به حساب آنها واریز میشود؛ در واقع بازنشستگان غیرحداقل بگیر مطالبات اردیبهشت را همراه با حقوق آذر دریافت خواهند کرد.

به گفتهی وی، پرداختها به روال هر ماهه از بیستم ماه براساس حروف الفبا آغاز خواهد شد و به ترتیب مستمری بازنشستگان به همراه مابهالتفاوت ۱۰ درصد و ۳۸ درصد برای اردیبهشت، به حسابشان واریز میشود.

ایزدان در ارتباط با تسویهی مطالبات بازنشستگان گفت: به امید خدا تا اسفند همهمعوقات بازنشستگان تسویه میشود؛ بعد از آذر، بازنشستگان سایر سطوح، سه ماه مابهالتفاوت طلبکار خواهند بود که در سه ماه زمستان، به ترتیب واریز خواهد شد؛ در دی، معوقه خرداد، در بهمن معوقهتیر و در اسفند معوقهمرداد به حساب بازنشستگان واریز میشود.