حواشی عجیب برای «سهراب» در اهواز

لیدرها دست از سر استقلال خوزستان برنمی‌دارند

حواشی عجیب برای «سهراب» در اهواز

 در شرایطی که سهراب بختیاری زاده توانسته نتایج خوبی طی هفته‌های اخیر با آبی پوشان خوزستانی کسب کند، اما این روزها حاشیه‌های عجیبی پیرامون این تیم وجود دارد.
سهراب با استقلال خوزستان شروع خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول نداشت، اما حالا آنها چند هفته‌ای می‌شود که نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده‌اند و با کسب چهار پیروزی و یک تساوی از پنج مسابقه اخیرشان توانسته اند 15 امتیازی شوند و به فاصله 4 امتیازی صدر جدول برسند.

یکی از اقدامات مهمی که طی این مدت توسط سهراب بختیاری برای قرار دادن استقلال خوزستان در مسیر موفقیت انجام شده، تغییر محل تمرین تیم از زمین چمن کارخانه ملی اهواز در قسمت غربی این شهر به مجموعه دیگری است، تا بازیکنان، مربیان و سایر اعضای تیم که در سال‌های اخیر و طی دوران مربیان مختلف نظیر داریوش یزدی، عبدالله ویسی و ... با مشکلات و حواشی زیادی از سوی چند لیدر  تیم مواجه بوده‌اند و گاهاً کار به درگیری فیزیکی هم کشیده است، در آرامش به کارشان ادامه بدهند. این‌ها مشکلاتی هستند که البته در روزهای ابتدایی فصل جدید و پس از دیدار برابر سایپا نیز سهراب بختیاری زاده با آن مواجه شده و حتی کار به درگیری فیزیکی با برخی لیدرهای منتسب به تیم که سلاح سرد داشته اند هم رسیده و به همین دلیل سرمربی آبی پوشان خوزستانی محل تمرین تیمش را به مکان دیگری انتقال داده است. البته این اقدام که منجر به بهبود شرایط تیم و نتیجه گیری بهتر آبی‌های خوزستانی شده، فقط به دلیل دور کردن تیم از همین چند لیدر انجام شده و اینطور که شنیده می شود بختیاری زاده هم از اینکه مجبور شده تیمش را از این منطقه اهواز که هواداران خونگرمی دارد، دور کند، حس خوبی ندارد. 

استقلال خوزستان این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و به نظر می‌‍رسد افرادی که با تحرکات خود قصد برهم زدن آرامش قهرمان دوره پانزدهم لیگ برتر را دارند، بیشتر از نتیجه گرفتن استقلال خوزستان به فکر منافع خودشان هستند که با اقدامات بختیاری زاده به خطر افتاده. هر چه هست مدافع تیم ملی در جام جهانی 2006 کار سختی در استقلال خوزستان پیش رو دارد، ولی آنچه مسلم است اینکه بختیاری زاده با حمایت و همراهی مدیران باشگاه قصد دارد پای افرادی که در سالیان گذشته حتی سابقه تعطیلی تمرینات را هم داشته‌اند، به هر ترتیبی که شده از اطراف تیم قطع کند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول روز سه شنبه 23 آذر باید در اهواز به مصاف قشقایی شیراز که صدرنشین لیگ است، برود.