حمله همراهان مصدوم به پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت

حمله همراهان مصدوم به پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت

رئیس شبکه به داشت و درمان کهگیلویه گفت: شب گذشته طی اعزام یک فقره تصادف به بیمارستان امام خمینی دهدشت مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده به بخش آی سی یو بیمارستان انتقال داده شد.

سید منصور تقوی بیان کرد: بعد از انتقال این بیمار گروه پزشکی بخش آی سی یو بیمارستان تلاش زیادی را برای نجات جان بیمار انجام دادند.

تقوی اظهارکرد: بعداز اعلام خبر فوت این بیمار، ۱۰ نفر از همراهان با میله های آهنی به پرسنل و کادر درمان بخش آی سی یو بیمارستان حمله ور شدند.

وی تصریح کرد: این افراد با شکستن شیشه ها و درب محکم اتاق آ سی یو بیمارستان باعث ایجاد رعب و وحشت دیگر بخش های بیمارستان نیز شدند.

تقوی با اشاره به اینکه در علم پزشکی امکان هر گونه خطایی وجود دارد اظهار کرد: می طلبد افراد همراه بیمار با پیروی از قانون مراحل شکایت از کادردرمان بیمارستان را با سیر مراحل قانونی انجام می دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به حضور به موقع نیروهای انتظامی و دادستانی در محل حادثه افزود: یک نفر از این افراد دستگیر شده است.

رئیس شبکه به داشت و درمان کهگیلویه گفت: پرونده حمله ۱۰ نفر از همراهان بیمارتصادفی به پرسنل و نگهبانان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مرکز این شهرستان از سوی نیروی انتظامی و دادستانی در حال بررسی است.

تقوی تصریح کرد: دوربین های مدار بسته از سوی کارشناسان در حال بررسی جزییات این حادثه است.

وی افزود: پس از بررسی این حادثه گزارش کاملی به رسانه نیز اعلام خواهد شد.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دهدشت دارای ۱۷ بخش درمانی است.
بیمارستان امام خمینی دهدشت جمعیت ۲۲۰ هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را پوشش می دهد.