حمله شدید هواداران استقلال به مدیر ورزشگاه آزادی؛ از کجا پول بلیت ۵۰۰ هزارتومانی بیاوریم؟

حمله شدید هواداران استقلال به مدیر ورزشگاه آزادی؛ از کجا پول بلیت ۵۰۰ هزارتومانی بیاوریم؟
افزایش قیمت بلیت مسابقات لیگ برتر

انتشار ارقام جدید قیمت بلیت‌های بازی استقلال در استادیوم آزادی، داد هواداران استقلال را به هوا بلند کرد.

طبق تعرفه جدید مسئولان ورزشگاه آزادی برای فروش بلیت مسابقات لیگ برتر، مشخص شد قیمت بلیت‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده و هواداران فوتبالی باید با پرداخت هزینه های سنگین بلیت حضور در استادیوم آزادی را تهیه کنند!

طبق اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی بلیت زیر جایگاه برای بازی جمعه استقلال و سپاهان ۲۰۰ هزار تومان، جایگاه ویژه یا همان وی آی پی ۵۰۰ هزار تومان، روبروی جایگاه برای هر صندلی ۱۰۰ هزار تومان و دو طرف استادیوم یعنی پشت دروازه ها بلیت هر صندلی ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

این قیمت ها به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرارگرفته و داد طرفداران این تیم که باید جمعه برای دیدن تیم قهرمان و محبوب هستند به استادیوم آزادی بروند را به هوا بلند کرده است.

استقلالی ها نسبت به این موضوع به احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال و مدیر فعلی مجموعه ورزشی آزادی حمله کردند و با انتقاد از او این قیمت‌ها را ظلم واضح در قبال اقشار ضعیف جامعه دانستند. آنها معتقدند معمولاً اقشاری برای تماشای فوتبال به استادیوم می روند که از طبقه ضعیف اجتماعی هستند و هزینه سنگین خرید بلیت ۵۰۰ هزار تومانی آن هم در شرایط اقتصادی فعلی را ندارند چون زندگیشان را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

استقلالی ها خطاب به وزیر ورزش و دیگر مسئولان ورزشی در استان تهران نسبت به این مسائل انتقاد کرده و در فضای مجازی همچون صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی نوشتند که در این وضعیت گرانی چرا باید قیمت بلیت ها تا این اندازه افزایش پیدا کند؟

ناگفته نماند؛ سایت بلیت فروشی برای هواداران استقلال و سپاهان باز شده است. دیدار این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۳۰ در جمعه ۲۱ مرداد در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم آغاز خواهد شد.