حفظ باغات قصردشت شیراز مطالبه عمومی است  

حفظ باغات قصردشت شیراز مطالبه عمومی است    

استاندار فارس حفظ باغات قصردشت را یک مطالبه عمومی عنوان کرد و خواستار حفظ آن در شیراز شد.

محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار شیراز بیان کرد: یکی از رموز پیشرفت استان وحدتی است که میان ارکان مختلف استان ایجاد شده است.

به گفته عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس بیش از ٩٩ درصد از افراد جامعه مردمی متدین و شریف هستند که باید خدمت‌رسانی به این افراد به گونه‌ای باشد حرمت مردم استان نیز حفظ شود.

وی ادامه داد: شهردار شیراز علاوه بر ارائه خدمات عمرانی باید به موضوع فعالیت‌های فرهنگی توجه ویژه ای وجود داشته باشد و طرح محلات مسجد محور می‌توان این موضوع را توسعه دهد.

ایمانیه یادآور شد: یکی از نیازهای استان و شهر شیراز موضوع توسعه قطار شهری شیراز و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی است این در حالی است که طرح توسعه حرم به ٣۶٠ هکتار رسیده و تمامی شاخص‌های مدیریت شهری در این منطقه باید برنامه ریزی و توسعه یابد.

به گفته این مقام مسئول حفظ باغات قصردشت یک مطالبه عمومی است و باید مدیران شهری شیراز پاسخ مناسبی به این مطالبه داشته باشند البته برخی از کج سلیقگی‌ها موجب شد تا بخشی از باغات قصردشت با مشکل مواجه شود.

تالار مرکزی شیراز، کتابخانه مرکزی شیراز، سینماهای در حال ساخت و سالن‌های ورزشی در شیراز از دیگر مطالباتی است که استاندار فارس به آن اشاره کرد.