حسون: امیدوارم نفت آبادان قهرمان شود!

حسون: امیدوارم  نفت آبادان  قهرمان شود!

کیوان رشیدی نسب / حسون برزگری یا پله آبادانی‌ها معتقد است که هواداران صنعت نفت باید از این کادرفنی حمایت کنند.

عبدالرضا برزگری یا جادوگر اورجینال که بعدها به پله ایران نیز معروف شد، متولد لین (کوچه) ۱۰ آبادان است. او در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت به تیم‌ملی فوتبال دعوت شد و خیلی زود نیز برای بازی راه کشور امارات را در پیش گرفت.

برزگری در آبادان به حسون معروف است و خودش نیز علاقه دارد او را با این نام صدا بزنند. بازیکن سابق تیم ملی در ابتدای فصل و پس از مذاکراتی که با مدیران صنعت نفت داشت، به کادرفنی تیم اضافه شد اما مدت همکاری طرفین بسیار کوتاه بود و او به دلیل بیماری از حضور در کادرفنی برزیلی‌های ایران انصراف داد.

حسون که به دلیل وجود تومور در سر مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، به دلیل گرمای شهر آبادان دچار بیماری شد و بنا بر توصیه پزشکان، از ادامه همکاری با صنعت نفت خودداری کرد. او در گفتگویی با خبرنگار ما پیرامون وضعیت خود، جدایی از صنعت نفت و سرمربی تیم ملی به اظهارنظر پرداخت.

به دلیل بیماری از حضور در صنعت نفت انصراف دادم
بعد از حضور در آبادان جهت عقد قرارداد با صنعت نفت، دچار بیماری شدم و به این نتیجه رسیدم که شرایط برای من خیلی سخت است که در آنجا بمانم. زمانی که دیدم چه بازیکنان جدیدی برای جایگزینی بازیکنان قبلی جذب شده اند و اینکه می توانیم مردم آبادان را خوشحال کنیم، به این نتیجه پی بردم که کاری از دست من بر نمی آید به همین دلیل و به خاطر مشکلات خانوادگی حضور در آبادان را قبول نکردم و با این تیم قطع همکاری کردم.

بازی دفاعی صنعت نفت هم یک نوع سبک فوتبال است
من بازی اول صنعت نفت را ندیدم ولی آن طور که شنیدم این تیم ۹۰ دقیقه فوتبال دفاعی ارائه کرده است که این هم یک نوع سبک در فوتبال است. آنها به دنبال کسب یک امتیاز بودند. چون بازی را ندیدم، نمی توانم نظر بدهم که این تیم در لیگ چگونه عمل می‌کند. اما بازی نفت مسجدسلیمان برابر مس کرمان را دیدم که به نظرم چندان خوب عمل نکردند. 

برخورد با کریم بوستانی زشت بود
برخورد با کریم بوستانی که یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بان‌های تاریخ استان بوده و به نظر من چهارمین گلر برتر ایران است، خوب نبود. ایشان بیش از 40 سال در تیم های ملی بوده است. این اتفاق برای فوتبال استان جالب نیست که این برخورد با ایشان انجام شد. هر جلسه‌ای که بوده باید پیش از آغاز به فرد اطلاع بدهند که نباید در مراسم حضور پیدا کند. یک مراسم قرعه‌کشی ساده بوده و چند برگه خارج می‌کردند که چه تیمی با چه تیمی بازی می‌کند و احتیاج نبود به کسی بگویند از سالن خارج شود. اگر هم قرار بود کسی را بیرون کنند، باید یک روز یا چند ساعت قبل از مراسم به او بگویند نه اینکه فرد در مراسم باشد و او را بیرون کنند.

شنیده ام بازیکنان جدید کیفیت لازم را ندارند
من هنوز خریدهای خارجی صنعت نفت را ندیده‌ام ولی به نظرم آن‌ها نمی‌توانند مانند بازیکنانی باشند که از این تیم جدا شده‌اند. بازیکنانی که تیم را ترک کردند تجربه ۳، ۴ فصل حضور در لیگ برتر را داشتند. آنگونه که من شنیدم بازیکنان جدیدی که آمده‌اند از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

امیدوارم صنعت نفت قهرمان شود
مربی صنعت نفت آقای پرکاس گفته بودند قهرمانی دور از دسترس نیست و امیدوارم که به قهرمانی دست پیدا کنند! همانطور که مردم آبادان از سرمربی قبلی حمایت کردند، از کادر فنی فعلی نیز حمایت کنند. هواداران به کادرفنی فرصت دهند و نگران نباشند. امیدوارم صنعت نفت در بازی امروز نیز به پیروزی دست پیدا کند. 

حق اسکوچیچ است که سرمربی تیم ملی بماند
به نظر من اسکوچیچ باید در جام جهانی سرمربی تیم ملی بماند چرا که هر کسی بیاید در این مدت کوتاه نمی‌تواند کاری انجام بدهد و فقط از نظر مالی فدراسیون دچار ضرر می شود. مربی جدید تنها برای گرفتن مبلغ قرارداد می آید. شخص جدید می‌خواهد تا جام جهانی چه تغییر و تحولی ایجاد کند؟ یازده بازیکن تیم ملی برای جام جهانی مشخص هستند و نهایتا یک یا دو نفر جایگزین شوند.

تغییر سرمربی باید به بعد از جام جهانی موکول شود
سرمربی جدید بیاید تغییر خاصی نمی‌تواند در ترکیب تیم ملی ایجاد کند. بنابراین تغییر سرمربی اشتباه است، به نظر من حق آقای اسکوچیچ است که در جام جهانی باشد. اگر فدراسیون قصد تغییری روی نیمکت تیم ملی دارد، باید آن را به بعد از جام جهانی موکول کند.