حال دنیا خوب نیست/جهان در انتظار عدالت است

حال دنیا خوب نیست/جهان در انتظار  عدالت است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: گره کور دنیا و دعوا بر سر قدرت و دیگر وقایع دنیا نشان می‌دهد که حال دنیا خوب نیست، جهان در انتظار عدالت است؛ عدالتی که همه را خشنود و کام مردم را شیرین می‌کند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام دوشنبه ۹ اسفند در آیین اختتامیه کنگره جهانی حضرت محمد(ص) در شیراز با بیان اینکه پیام این کنگره بشارتی است که پیامبر(ص) به عالم داده است، اظهار کرد: این پیام فریادگری فرهنگ انتظار و ظهور حضرت حجت(عج) است

وی ابراز امیدواری کرد که در شهر ادب و هنر و حرم سوم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) ادب و هنری که به بازار آورده‌ایم به‌ برکت پیامبر قیمت پیدا کند و جان بگیرد و جهانیان را بهره‌مند کند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه خدا پیامبر ختمی‌مرتبت(ص) را فرستاد که شاهد همه بشریت باشد در صورتی که دیگر پیامبران تنها شاهد بر امت خود بودند، گفت: در صحنه قیامت این خلافت این‌گونه جلوه می‌کند که منبری برای پیامبر می‌گذارند که هزار پله دارد، پیامبر بالای آن منبر قرار می‌گیرد و خداوند امر خلایق را به پیامبر واگذار می‌کند.

آیت‌الله دژکام با تأکید به اینکه هیچ چیزی از نگاه بینا و بصیر پیامبر در طول تاریخ مخفی نمانده است، افزود: حضرت عیسی به ظهور پیامبر اسلام مژده داد و پیامبر ما هم به بهشتی که پایان این دنیاست مژده داد قبل از اینکه بهشت و جهنم آخرت رخ دهد و آن مژده به ظهور حضرت حجت(عج) است.

وی با تصریح به اینکه "پیام همایش شما بشارتی است که پیامبر به عالم داده است و آن ظهور حضرت حجت(عج) است"، گفت: گره کور دنیا و دعوا بر سر قدرت و دیگر وقایع دنیا نشان می‌دهد که حال دنیا خوب نیست، جهان در انتظار عدالت است عدالتی که همه را خشنود می‌کند و کام مردم را به عدالت خود شیرین می‌کند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: پیامبری که به گرامیداشت مبعثش نشسته‌ایم باید دین، آیین، عدالت و محبتش جهان را بگیرد و همه از این بهره‌مند شوند و فریادگری این انتظار به‌عهده شماست.