حادثه در کمربندی شیراز با یک کشته

حادثه در کمربندی شیراز با یک کشته

برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه یک کشته و سه مصدوم داشت.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: این حادثه ساعت ۳:۲۱ بامداد امروز در جاده کمربندی جوادیه رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۱۵ به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

براساس گزارش اعلامی دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و ام جی به شدت با یکدیگر برخورد و هر دو وسیله نقلیه در مسیر متوقف شده بودند.

سرنشینان هر دو خودرو (دو خانم و یک آقا سرنشین خودروی ۲۰۶ و یک آقا راننده خودروی ام جی) به شدت مصدوم و در اتاقک خودرو‌ها گرفتار بودند.

آتش نشانان پس از قطع برق هر دو وسیله نقلیه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، عملیات رهاسازی افراد محبوس شده را آغاز کردند.

نیرو‌های آتش نشانی پس از انتقال سرنشینان به خارج از کابین وسایل نقلیه، هر چهار مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مرگ راننده مرد جوان خودروی پژو ۲۰۶ تائید شد و دیگر سرنشینان به دلیل مصدومیت شدید راهی مراکز درمانی شدند.