جزئیات جدید از پرونده فوت بوکسور ملی‌پوش

درخواست پزشکی قانونی برای مشاهده فیلم سالن مبارزه  

جزئیات جدید از پرونده فوت بوکسور ملی‌پوش

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان از مشخص شدن علت فوت بوکسور ملی‌پوش کشورمان خبر داد و گفت: قبل از اعلام نتیجه نهایی، درخواست بررسی فیلم سالن مبارزه کرده‌ایم.

محمد امین روستایی بوکسور وزن 60کیلوگرم تیم ملی جوانان در اوایل مرداد ماه سال جاری در جریان اردوی تیم ملی بوکس که در شهر کامیاران برگزار شد، به صورت بی‌هوش به بیمارستان منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس به کما رفت و فوت کرد.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان دوم شهریورماه بود که از اعلام علت فوت بوکسور ملی‌پوش ظرف یک‌ماه خبر داد اما تاکنون (18 مهرماه) نتیجه بررسی‌ها شفاف اعلام نشده است.

خانی‌آباد مدیرکل پزشکی قانونی کردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعلام نتیجه علت مرگ بوکسور ملایری به کجا رسید؟ توضیح داد: نتایج تحقیقات و اقدامات پزشکی قانونی آماده است اما ما درخواست یک سری پرونده کیفری و بررسی دوربین‌های مدار بسته را کرده‌ایم چراکه در گزارش اعلامی به فیلم بازی اشاره شده بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان افزود: از مرجع قضایی سؤال پرسیده‌ایم که اگر احیاناً دوربین مدار بسته یا فیلمی از سالن مبارزه وجود دارد، بازبینی و برایمان ارسال شود تا قبل از اعلام نتیجه آن را هم ببینیم، در غیراین صورت نتایج اعلام خواهد شد.

گفتنی است، محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی تیم ملی بوکس در استان کردستان حضور داشت، 19 مرداد ماه پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش رفت و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما با وجود جراحی و تلاش کادرپزشکی، متأسفانه دارفانی را وداع کرد.

 پیکر این بوکسور جوان کشورمان صبح روز 21 مرداد ماه با حضور مسئولان و علاقمندان ورزش در زادگاهش ملایر تشییع و به خاک سپرده شد.