ال کلاسیکوی فوتبال ایران در هفته هشتم لیگ برتر

ال کلاسیکوی فوتبال ایران در هفته هشتم لیگ برتر
دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با جدال مدعیان همراه خواهد بود و باید در انتظار دیدارهای حساس باشیم.

دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که می‌تواند جدول را دستخوش تغییرات زیادی کند.

در حساس‌ترین دیدار و از ساعت ۲۰ جمعه شب و در دیداری همواره مهم که با اکثرا با حواشی زیادی نیز درگیر بوده است، سپاهان پذیرای پرسپولیس است.

پرسپولیس صدرنشین در دیدار قبلی خود با یک گل مغلوب تراکتور تبریز شد تا نخستین شکست فصل را آنهم در خانه تجربه کند. از سوی دیگر سپاهان پس از چند تساوی، توانست در تهران از سد هوادار گذشته و تا رتبه سوم جدول بالا بیاید. نبرد تیم‌هایی که بازیکنان مطرح متعددی در ترکیب خود دارند و تقابل اندیشه‌های مورایس و یحیی گل‌محمدی می‌تواند دیدار این دو رقیب سنتی را به اوج حساسیت برساند.

در همین روز و از ساعت ۱۷، استقلال رده دومی که تنها به دلیل تفاضل گل پایین‌تر از پرسپولیس قرار گرفته پذیرای فولاد خوزستان است. استقلال در چند دیدار اخیر نمایش خوبی داشته و برتری ارزشمند دو بر یک مقابل گل‌گهر آنهم در سیرجان، این تیم را به اوج آمادگی رسانده است. همچنین فولاد نیز مهره‌های کارآمدی در ترکیب دارد اما تیم جواد نکونام در این فصل فراز و نشیب دارد. این تیم مقابل حریفان مطرح و در دیدارهای خارج از خانه عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های خانگی و تقابل با حریفان به ظاهر ضعیف‌تر دارد.

رویارویی نکونام با استقلال یک فاکتور هیجان برانگیز است. او در فصل نقل و انتقالات گزینه اصلی هدایت آبی‌های پایتخت بود و در حالی‌که همه چیز آماده حضورش در استقلال بود، به یکباره از این مهم انصراف داد تا ساپینتو سرمربی استقلال شود.

گل‌گهر دیگر تیم مدعی در این هفته به میهمانی نفت مسجدسلیمان می‌رود و همچنین تیم‌های قعرنشین ملوان و صنعت نفت آبادان در حالی با هم روبه‌رو می‌شوند که ملوان تاکنون طعم پیروزی را نچشیده و نفت هم می‌خواهد با هدایت فیروز کریمی سرمربی جدید خود از بحران خارج شود.

برنامه دیدارهای هفته هشتم

جدول رده‌بندی