جانشین فرماندهی کل سپاه: دشمن جرات نگاه چپ به ایران را ندارد

جانشین فرماندهی کل سپاه: دشمن جرات نگاه چپ به ایران را ندارد

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در شرایط فعلی جنگ سختی برقرار نیست و دشمنان جرات نمی‌کنند نگاه چپ به ایران داشته باشند، گفت: سپاه پاسداران در دیگر جنگ‌ها از جمله جنگ اقتصادی حضور داشته و دارد.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی روز سه‌شنبه درحاشیه بازدید از پروژه آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: وظیفه‌ای کنونی که بر عهده سپاه است، با نگاه زمان دوران دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

وی افزود: یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تکالیفی است که در عرصه‌های مختلف باید انجام دهد و مهم نیست در چه زمینه‌ای است.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی غدیر، پروژه‌ای بسیار بزرگ است که همه مردم خوزستان از اهمیت آن آگاه هستند.

سردار فدوی با بیان اینکه پروژه آبرسانی غدیر در تیر امسال به مناسبت عید سعید غدیر خم به بهره برداری می‌رسد، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی این پروژه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و وزارت نیرو در حال اجرای این پروژه هستند تا این پروژه طبق زمانبندی‌ مشخص شده پیشرفت داشته باشد.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه از شمال خوزستان تا شهرهای آبادان و خرمشهر در جنوب از آن بهره‌مند می‌شوند.

پروژه آبرسانی غدیر به زودی بهره‌برداری خواهد شد

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز با بیان اینکه پروژه آبرسانی غدیر از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حال تکمیل است، گفت: با اجرای این پروژه، مرکز، غرب و جنوب خوزستان از جمله شهرستان‌های اهواز، دشت‌آزادگان، شادگان، آبادان و خرمشهر از آب کیفی و پایدار برخوردارخواهند شد.

سردار حسن شاهوارپور ادامه داد: این پروژه در گام‌های مختلف اجرا شده که با توجه به تنش آبی که در خوزستان رخ داد، طرح جایگزینی آب از رودخانه دز در این پروژه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی غدیر مراحل پایانی خود را سپری می کند افزود: عبور لوله‌های آب از زیر رودخانه کرخه و اتصال به ورودی اصلی طرح آبرسانی غدیر در منطقه ام الدبس از اقداماتی است که در اجرای پروژه میان مدت این پروژه در حال انجام است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با کار شبانه‌روزی و جهادی در حال انجام این پروژه است تا بتواند روند اجرای آن را سرعت بخشد.

تکمیل پروژه آبرسانی غدیر، آب شرب چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی معادل ۵۲ درصد از جمعیت خوزستان را تا افق سال ۱۴۲۵ تامین خواهد کرد.