جاساز هروئین در شکم 3 قاچاقچی!

جاساز هروئین در شکم 3 قاچاقچی!

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: با تلاش ماموران انتظامی،3 قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به بلعیدن یک کیلو و 340 گرم هروئین کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سید ابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان آباده با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی وگشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری تیبا با 3 نفر سرنشین که از سمت شیراز به اصفهان در حرکت بود، مظنون و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو، ضمن هماهنگی قضایی جهت انجام سونوگرافی و وجود احتمالی مواد مخدر در شکم متهمان، آن ها را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پس از اقدامات لازم جهت تخلیه بسته های مشکوک با نظارت کادر بیمارستان، در نهایت تعداد 122 بسته هروئین به مقدار یک کیلو و 340 گرم از داخل شکم آنها کشف شد.

مسعودی با بیان اینکه خودرو این افراد به پارکینگ منتقل و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند،گفت : پلیس با تمام توان در راستای مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند.