ببینید | جدیدترین واکنش پرویز پرستویی به حواشی اخیر

پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پیامی ویدئویی در خصوص حواشی حضورش در آمریکا توضیحاتی ارائه کرد.

 پس از حضور پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش در مراسم اکران فیلم «داستان‌های هزار و یک‌روز» در لس‌آنجلس انتقاد برخی افراد از این دو هنرمند درباره حوادث آبان  باعث ایجاد تنش و درگیری لفظی در حاشیه این نشست شد.

پرویز پرستویی که برای شرکت در مراسم نمایش فیلم و پرسش و پاسخ با تماشاگران به همراه شماری دیگر از دست‌اندرکاران فیلم به آمریکا سفر کرده در میزگرد پایانی فیلم و نیز در بیرون ساختمانی که فیلم نمایش داده شد، با این سوال مواجه شد که چرا با وجود فعالیت‌های خیرخواهانه خود، درباره حوادث آبان ۱۳۹۸ سکوت کرده است.

پرویز پرستویی، در پاسخ گفت: "طول مبارزه برای من مهم است و عرض آن مهم نیست. می‌خواهید من برم بمیرم؟…. شما در ایران زندگی نمی‌کنید. من در همین ایران کم مصیبت نکشیدم…."

در پاسخ به این منتقد که می‌گفت چرا با سردار سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس عکس گرفته است، پاسخ داد "این نظر شماست" و سپس گفت امیدوار است "در هیچ جای جهان قطره خونی ریخته نشود."

جمعه شب در شهر آناهایم تصویر دیگری جنجالی شد. در این فیلم سام رجبی که بار دیگر وارد سالن نمایش شده، از پرویز پرستویی می‌پرسد چرا با قاسم سلیمانی عکس گرفته و رابطه او با آقای سلیمانی چه بوده است، که پرستویی پاسخ داد: «به تو ارتباطی ندارد چون مثل انسان حرف نمی‌زنی».