توضیح سخنگوی شهرداری شیراز در مورد یک کلیپ

توضیح سخنگوی شهرداری شیراز در مورد یک کلیپ

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و سخنگوی شهرداری شیراز در مورد انتساب یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر حضور فردی مجروح با خون‌ریزی شدید به این نهاد توضیحاتی ارائه کرد.

رضا جاویدی در واکنش به انتساب یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر مجروح شدن فردی همراه با خون‌ریزی به شهرداری شیراز، گفت: طبق اعلام رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در مصاحبه با خبرگزاری رسمی، تا کنون در این خصوص تماسی به پلیس فارس گزارش نشده است.

او افزود: به گفته مرجع انتظامی فارس، زمان و مکان کلیپ که مربوط به شهرستان شیراز باشد، نیز مشخص نیست؛ حال چگونه این کلیپ به شهرداری شیراز منتسب می‌شود!

سخنگوی شهرداری شیراز، ضمن تکذیب ارتباط این کلیپ مجموعه شهرداری، گفت: انتشار و انتساب کلیپ به شهرداری حق پیگیری از طریق مراجع انتظامی و قضایی را برای این نهاد محفوظ داشته و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

جاویدی از شهروندان شیراز خواست تا از انتشار این کلیپ و دامن زدن به شایعات خودداری کرده و اخبار و اطلاعات را صرفا از طریق مراجع رسمی و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز دنبال کنند.

واکنش پلیس فارس  

 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس نیز در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری خونین فردی در شیراز توضیحاتی را ارائه داد.

سرهنگ حمید افرامن در توضیح پیرامون کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع درگیری خونین در شیراز، گفت: تا کنون در این خصوص تماسی به پلیس فارس برقرار و گزارشی اعلام نشده است و زمان آن و ارتباط مکانی با شیراز یا حتی استان فارس هم مشخص نیست.

به نقل از پلیس فارس، افرامن خاطرنشان کرد: در خصوص این کلیپ نمی‌توان به صراحت اظهار نظر کرد؛ چرا که مایع شبیه خون در کنار فرد مصدوم بر روی زمین ریخته شده است.

افرامن تاکید کرد که این موضوع از طریق پلیس فتا و مبادی مربوطه در حال پیگیری است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام می‌شود.