توتی: می‌دانم رونالدو چه احساسی دارد

توتی: می‌دانم رونالدو چه احساسی دارد

فرانچسکو توتی، ستاره سابق ایتالیا، می‌گوید احساس کریستیانو رونالدو را کاملا درک می‌کند. 
رونالدو در چند هفته اخیر به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی تبدیل شده و فسخ قراردادش با منچستریونایتد و حذف تیم ملی پرتغال از جام جهانی 2022 قطر باعث شده که او روزهای خوبی را سپری نکند. 
او در حال حاضر در مجموعه تمرینی رئال مادرید مشغول آماده‎سازی است تا تکلیف باشگاه بعدی که قرار است در ژانویه 2023 به آن ملحق شود مشخص شود. 
توتی در گفتگو با کانال توییچ Bepi TV درباره این بازیکن اظهار داشت:« وقتی شما به چند ماه اخیر که رونالدو پشت سر گذاشته نگاه می‌کنید، انگار در حال تماشای تجربه‌ای هستید که من شخصا پیش از این از سر گذرانده بودم.»
او در جهت حمایت از رونالدو و شرایط فعلی که در آن قرار دارد اضافه کرد:« من فکر می‌کنم که باید کمی بیشتر به کریستیانو احترام گذاشت. من می‌دانم این که همه سعی کنند تو را وقتی که هنوز در اوج هستی کنار بزنند چه احساسی دارد.»


این ستاره سابق ایتالیا همچنین با اشاره به تجربه قهرمانی‌اش در جام جهانی گفت:« قهرمانی در این رقابت‌ها افتخاری است که تا آخر عمر همراه شما خواهد بود. من فکر می‌کنم تیم ایتالیای 2006 مطمئنا می‌توانست حداقل در جمع چهار تیم برتر قطر 2022 قرار داشته باشد.»
توتی در پاسخ به سوالی درباره مقایسه لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا نیز مدعی شد:«مارادونا از نظر معنای واقعی فوتبال است. مسی بهترین بازیکن دنیا در حال حاضر است اما هنوز فاصله زیادی با مارادونا دارد.»