تنها پارک بانوان اهواز روشنایی ندارد!

استاندار، شهرداری را پای کار می‌آورد؟

تنها پارک بانوان اهواز روشنایی ندارد!

معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حال حاضر دو پارک بانوان داریم که فقط یکی از این پارک‌ها آن هم به صورت بسیار محدود فعال شده است و متاسفانه روشنایی هم ندارد.

سکینه ناصری‌مقدم در خصوص نیاز مبرم بانوان استان به پارک بانوان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ورزش همگانی و نیاز بانوان به فضاهای ورزشی به فعال‌سازی و ایجاد پارک‌های بانوان در سطح استان نیاز داریم. در حال حاضر 10 پارک بانوان در سطح استان وجود دارد که در این پارک‌ها هم فعالیت همگانی انجام می‌شود و هم در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: ما معتقدیم پارک‌های بانوان بهترین مکان‌ها برای انجام فعالیت ورزشی و داشتن جامعه‌ای پویاتر است و بر همین اساس در جلسه‌ای که روز گذشته با استاندار خوزستان داشتیم درخواست ما این بود که شهرداری‌ها را برای فعال‌سازی پارک‌های بانوان در سطح استان و تجهیز این پارک‌ها به امکانات ورزشی مجاب کند تا بتوانیم یک محیط سالم برای فعالیت ورزشی بانوان داشته باشیم.

معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حال حاضر دو پارک بانوان در اهواز داریم که فقط یکی از این پارک‌ها آن هم به صورت محدود فعال شده است و متأسفانه از ساختار مناسبی برخوردار نیست. ضمن اینکه امیدوارم شهرداری برنامه‌ریزی کند تا پارک بانوان در منطقه گلستان نیز فعال شود. البته پیگیری‌هایی داشته‌ایم ولی متأسفانه شهرداری پاسخی به ما نداده است. امیدوارم مسئولان پای کار بیایند تا فضاهای ورزشی مناسبی برای بانوان فراهم شود.

وی بیان کرد: تنها پارک بانوانی که در اهواز فعال است، متاسفانه روشنایی ندارد و بانوان تنها در طول روز می‌توانند از آن استفاده کنند و شب‌ها در اختیار بانوان نیست که امیدوارم نگاه ویژه‌تری به این فضای ورزشی صورت بگیرد. شهربانوهای استان‌های دیگر از امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برخوردار هستند و بانوان در آن فضا می‌توانند با شرایط خوبی فعالیت ورزشی داشته باشند اما متاسفانه در کلانشهر اهواز تنها یک پارک بانوان داریم که آن هم بسیار محدود است.