تمجید از درخشش بن زما

تمجید از درخشش بن زما

مدافع سابق منچستر یونایتدبه ستایش از کریم بن زما پرداخت و او را بهترین مهاجم نوک جهان دانست.
بن زما بار دیگر شایستگی‌های خود را نشان داد و توانست در دیدار برابر چلسی هت تریک کند تا رئال با نتیجه سه بر یک در استمفوردبریج لندن به پیروزی دست پیدا کند.
ریو فردیناند در ستایش از این بازیکن گفت: بنزما در فصل جاری نمایش خیره کننده داشته است. او رئال را صدرنشین لالیگا کرده و در لیگ قهرمانان اروپا هم یک تنه باعث درخشش رئال شده است.

وی افزود: به نظرم بن زما بهترین مهاجم نوک حال حاضر فوتبال جهان است. وقتی کریستیانو رونالدو در رئال بود بن زما مهاجم دوم بود. او اکنون از سایه رونالدو خارج شده است و در ۳۴ سالگی از بهترین های فوتبال جهان است. بنزما هم گل می زند و هم در روند بازی نقش دارد. او در اوج به سر می‌برد.

کریم بن زما علی رغم روزه گرفتن در ماه رمضان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی هت تریک کرد. مهاجم مسلمان رئال مادرید، ماه رمضان را به عنوان بخشی از اعتقادات خود معرفی کرده است. بن زما پیش از این درباره روزه گرفتن در زمان مسابقات گفته بود:«برای من خیلی مهم است و وقتی روزه می گیرم احساس خوبی دارم».

***

گفتنی است، ویارئال هم در خانه بایرن مونیخ را با یک گل بدرقه کرد. پیش از این، لیورپول بنفیکای میزبان را سه بر یک شکست داده و منچسترسیتی به سختی با یک گل اتلتیکو مادرید را مغلوب کرده بود تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاهد 10 گل و میانگین فوق العاده 2.5 گل در هر دیدار باشد.