تمام شهر به استقبال یک مادر آمدند

تمام شهر به استقبال یک مادر آمدند

مردم دیار بهمئی برای استقبال از خانواده شهید حسین نوروزی سنگ تمام گذاشتند.

مردم لیکک شهرستان بهمئی در جنوب غربی این استان حالا شهید نوروزی را یکی از ۱۲۶ شهید شهرستان خود می‌دانند شهیدی که مهمان خوشنام برای سرزمینشان خواهد ماند.

تمام مردم شهر به استقبال مادر آمدند، شهری که همه خود را خانواده و فرزند این مادر می دانند.

شهید گمنام حالا ۷ سالی است مهمان خوش نام مردم شهر لیکک در شهرستان بهمئی شده است.اما چند روزی است نتایج آزمایش های dna آرزوی مادری را برآورده کرد.

هویت شهید گمنام بهمئی شناسایی شده و این اولین دیدار مادر این شهید با آرامگاه فرزندش است.

شهید حسین نوروزی از شهدای روستای ابوزیدآباد آران و بیدگل است شهیدی که در سن ۱۸ سالگی در سال ۶۷ در منطقه فاو عملیات والفجر۸ به فیض شهادت نائل شد و قسمت بر این بود که حتی پس از شهادتش با گمنامی چراغ هدایت جامعه را روشن نگه دارد.

پیکر این شهید والامقام مفقود می‌شود اما در تفحصی که انجام می‌شود پیکر شهید به همراه سایر شهدای گمنام به خاک وطن باز می‌گردد و در شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می‌شود.

بعد از خاکسپاری شهید نوروزی در شهرستان بهمئی بالاخره بر اساس برخی اقدامات انجام گرفته پیکر این شهید شناسایی می‌شود و اکنون بعد از گذشت ۳۴ سال از شهادت شهید حسین نوروزی جمعی از مردم شهرستان آران و بیدگل به همراه مادر شهید به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند تا با حضور بر سر تربت پاکش با شهید حسین نوروزی دیدار تازه کنند و مادر شهید از چشم انتظاری خارج شود.

این تعداد از مردم آران و بیدگل و ابوزیدآباد ابتدا در شهر یاسوج و در حسینیه ثارالله این شهر حضور یافتند و بعد از آن خانواده شهید و همراهان به سوی شهرستان بهمئی سفر کردند و در آن جا نیز مراسمی به همین منظور برگزار شد.

پیکر مطهر شهید نوروزی اهل ابوزیدآباد در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۴ به عنوان شهید گمنام در پارک شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شده است.