تلاش نفت برای میزبانی لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان

تلاش نفت برای میزبانی لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: تمام تلاش مدیرعامل پالایشگاه و باشگاه صنعت نفت آبادان میزبانی از مسابقات لیگ برتر است.

احمد پارو روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل پالایشگاه آبادان از ورزشگاه تختی این شهر افزود: بازدید دکتر قیم به همراه مهندس بوذار و مهندس موسوی مسئول تعمیرات پالایشگاه نشانگر توجه ویژه وی به خواسته هواداران مبنی بر میزبانی تیم صنعت نفت از بازی های خانگی لیگ برتر است.

وی با اشاره به تاکید دکتر قیم بر تسریع در روند بازسازی ورزشگاه تختی آبادان بیان کرد: از روز جمعه هفته جاری پیمانکار مربوطه کار بازسازی را آغاز خواهد کرد و سعی می شود قبل از آغاز لیگ مجوز میزبانی بازی های خانگی کسب شود.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: البته طی مکاتبات و رایزنی که با سازمان لیگ صورت گرفته قسمتی که در حال بازسازی است به صورت کارگاهی پوشانده خواهد شد و از قسمت های دیگر ورزشگاه برای ورود تماشاگران استفاده خواهد شد.

پارو بیان کرد: تمامی مسائل ایمنی برای میزبانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مسابقات لیگ برتر و همچنین حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی مورد بررسی قرار گرفت و تلاش مجموعه پالایشگاه و باشگاه صنعت نفت آبادان میزبانی از تیم های حریف در مسابقات خانگی بیست و دومین دوره لیگ برتر است.