تفاهمنامه همکاری بین حرم شاهچراغ(ع) و مرکز وکلای فارس

تفاهمنامه همکاری بین حرم شاهچراغ(ع) و مرکز وکلای فارس

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، طی دیداری، تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، در این دیدار ضمن تسلیت سالروز شهادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و ۱۷رجب سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، گفت: هدف نهایی از فعالیت هایی که در حرم مطهر و حوزه کاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه صورت می پذیرد، اشاعه فرهنگ اسلام و معنویت در کشور و حفظ ارزش ها، گسترش انسانیت و تحکیم بنیاد خانواده است.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) افزود: اسلام دینی است که در آن دیانت و سیاست همه یکی است و هدف آن سوق دادن مردم و جامعه به سمت اتخاذ راهبرد درست در زندگی و کمال است.

وی با اشاره به فعالیت های مرکز روانشناسی حرم مطهر، تصریح کرد: مرکز روانشناسی و مشاوره حرم مطهر با رویکرد دینی و هدف اعتلای ارزش های الهی در بین مردم و خانواده ها راه اندازی شده است و به سبب وابستگی به اهل بیت علیهم السلام، مراجعه کنندگان گسترده ای دارد.

کلانتری خاطرنشان کرد: جامعه ما در حال گذار است، گسترش فناوری و استفاده روزافزون از فضای مجازی در جامعه در کنار محاسن بسیاری که دارد، اگر بجا و درست مورد بهره قرار نگیرد، می تواند باعث بوجود آمدن مشکلات روحی و روانی در بین مردم شود. در چنین شرایطی نیاز به گسترش مراکز تخصصی مشاوره در کشور، بیش از پیش احساس می شود.

شایان ذکر است در پایان این نشست، رئیس و چندتن از مسئولان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به کسوت خادمی حرم مطهر، منصوب و مفتخر شدند.