تصاویر تلخ وضعیت خودروها پس از تصادف خونین در جاده یاسوج - اصفهان | ۴ نفر در دم جان باختند

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار نفر در تصادف دنا پلاس با سمند در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان جان باختند.

 محمدامین نکوئی نژاد سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این تصادف  حوالی ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه امروز در محدوده پل تلگاه رخ داد.

وی افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از کریک ، سرتنگ پاتاوه و شهرک صنعتی یاسوج و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که در پلیس راه یاسوج اصفهان مستقر بود به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین یک اکیپ هلال احمر از پایگاه شهید ازراش سرتنگ دنا اعزام شدند.

نکوئی نژاد ابراز کرد: متاسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند.

وی ادامه داد: همچنین چهار نفر دیگر مصدوم شدند که توسط اکیپ های امدادی به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.