تصادف بامدادی در شیراز یک کشته به دنبال داشت

تصادف بامدادی در شیراز یک کشته به دنبال داشت
تصادف رانندگی در بلوار چمران شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد که تصادف شدید دو خودروی سواری در بلوار چمران و قدوسی غربی بامداد امروز، یک فوتی و دو مصدوم به دنبال داشت.

محمدهادی قانع چهارشنبه ۲۳ شهریور بیان کرد: ساعت یک و 5 دقیقه بامداد امروز، وقوع یک حادثه تصادف در شیراز گزارش و آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه یک خودروی تیگو پس از برخورد شدید با درخت واژگون و سرنشین آن یک خانم جوان در خودرو گرفتار شده بود که تیم امداد و نجات به سرعت ایمن سازی محل را انجام و فرد مصدوم را برای اعزام به بیمارستان از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: در سانحه رانندگی دیگری که ساعت 5 و 56 دقیقه صبح امروز در بلوار شهید چمران رخ داد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حین حرکت به شدت با ستون برق درون بلوار برخورد کرده و کاملا واژگون شد.

قانع گفت: براثر این حادثه بدنه خودرو سواری کاملا متلاشی شده و دو سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بودند.

او عنوان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به محبوسین را آغاز کردند.

قانع افزود: آتش نشانان با تلاش فراوان و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس راننده و سرنشین محبوس شده( دو نفر مرد جوان) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پژو خارج کرده و آنها را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: متاسفانه با اعلام تیم اورژانس راننده ۱۹ ساله خودرو براثر جراحات وارد فوت کرد و دیگر سرنشین به مراکز درمانی منتقل شد.