تشعشعات در شیراز کمتر از استاندارد است

معاون استاندار فارس اعلام کرد

تشعشعات در شیراز کمتر از استاندارد است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ظهر چهارشنبه در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو بیان کرد: بر اساس آمارهای میدانی و آزمایش‌های صورت گرفته توسط متخصصان میزان تشعشعات موجود در استان و شهر شیراز کمتر از میزان استاندارد بوده است.

عبدالعلی کریمی اظهار کرد: این در حالی است که استان فارس مشکلاتی در زمینه ارتباطات جاده‌ای داشته و باید زمینه توسعه ارتباطات در جاده‌های استان فراهم شود.

معاون استاندار فارس افزود: برخی از نقاط جاده‌های استان فارس با مشکلات متعدد ارتباطی مواجه اند و باید زمینه توسعه برای بهبود شرایط موجود در استان فراهم شود تا استان کمترین مشکل را در ارتباطات جاده‌ای داشته باشد.

کریمی تاکید کرد: در راستای برطرف کردن مشکلات احتمالی جاده‌های جدید استان فارس نظیر آزادراه شیراز-اصفهان نیز سلسله جلساتی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار شده تا پس از بهره برداری از این محور مواصلاتی استان شاهد کمترین مشکل در حوزه ارتباطات باشیم.

به گفته این مقام مسئول در استانداری فارس تمامی دستگاه‌هایی که به هر صورت با مردم در ارتباط هستند باید زمینه افزایش پاسخگویی به مطالبات مردمی را فراهم نموده تا خدمات دولت به گوش مردم برسد.

کریمی عنوان کرد: مخابرات استان فارس به علت ارتباط مستمر و تنگاتنگ با مردم باید سطح ارتباطات خود را با مردم در جهت پاسخگویی افزایش داده تا زمینه افزایش رضایت مردم از این دستگاه نیز افزایش یابد.