تساوی در روز خوب قشقايی

تساوی در روز خوب قشقايی
عکاس: مهدی آراسته

علي جمشيدپور - خبر نيوز /در هفته سي و يكم ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور، قشقايي شيراز در ورزشگاه حافظيه ميزبان شهرداري آستارا بود كه اين ديدار با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

قشقايي ها كه در بازي گذشته در مقابل پارس جنوبي جم شكست خورده بودند، همچنان براي بقاء در ليگ يك به برد در اين بازي خانگي احتياج داشتند.

شهرداري آستارا نيز با برد خانگي هفته گذشته و جايگاهي كه در ميانه جدول دارد نگراني براي صعود يا سقوط نداشت.

در نيمه اول سفيدپوشان شيرازي از همان ابتداي بازي نبض ميدان را از آن خود كرده و با ايجاد موقعيت هاي فراوان نشان دادند كه انگيزه مضاعفي براي كسب ٣ امتياز اين ديدار خانگي دارند.

شهرداري چي هاي آستارا نيز تحت تأثير حملات شيرازي ها عقب نشستند و تا پايان نيمه اول چشم به ضد حملات دوخته بودند كه برايشان نتيجه اي در پي نداشت تا نيمه اول اين ديدار با همان نتيجه صفر بر صفر به پايان برسد.

در آغاز نيمه مربيان شيرازي ها با تمام توان براي به ثمر رساندن گل تلاش مي كردند تا در دقيقه ٥١ بر روي ارسال كرنر، علي اصغر اعرابي با يك ضربه سر موفق شد دروازه آستارايي ها را باز كند.

پس از آن به نظر مي آمد كه شهرداري آستارا براي جبران نتيجه روي به بازي هجومي بياورد ولي قشقايي ها با يك انسجام خوب تيمي توانستند بازي را كنترل كرده و به آستارايي ها اجازه ايجاد موقعيت ندادند، اما در دقيقه ٨٣ و بر روي يك ضد حمله هادي حبيبي نژاد، سفيدپوشان شيرازي را غافلگير كرد و با يك ضربه سر توپ را به تور دروازه قشقايي چسباند.

سرانجام در شبي كه تيم شهداي قشقايي لياقت كسب ٣ امتياز را داشت، اين ديدار با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.