ترکیب کهکشانی پرسپولیس برای فصل جدید

ترکیب کهکشانی پرسپولیس برای فصل جدید

پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر برنامه‌های زیادی دارد.

باشگاه پرسپولیس بعد از عملکرد نه‌چندان راضی‌کننده در لیگ بیست‌ویکم، به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ فصل آینده است و به همین دلیل فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را از حالا شروع کرده تا با یک ترکیب یازده نفره‌ جدید، در لیگ بیست‌ودوم، رقبا را حسابی به چالش بکشد.

پیش از این خبر عقد قرارداد علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی با سرخ‌پوشان در رسانه‌ها منتشر شد اما واقعیت اینجاست که در پشت پرده مذاکرات فشرده مدیران پرسپولیس با چهره‌هایی همچون محمدحسین کنعانی‌زادگان،‌ دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، محمد خدابنده‌لو، شهاب زاهدی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی و امید نورافکن هم در جریان است.

در این بین گفته می‌شود رفیعی و اسماعیلی‌فر هم برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس با این باشگاه به توافق نهایی رسیدند و باید حضورشان در فصل آینده را قطعی دانست. شهباززاده هم که لیگ بیستم آقای گل شد و این فصل عملکرد قابل قبولی داشت، همچنان مذاکرات خود را با سرخ‌ها ادامه می‌دهد و به احتمال زیاد به زودی سر میز قرارداد با پرسپولیسی‌ها می‌نشیند تا هواداران سرخ‌های پایتخت رویای تشکیل یک پرسپولیسِ کهکشانی در فصل آینده را در سر بپرورانند.