ترکیب تیم ملی ایران برابر عراق؛ طارمی فیکس شد

ترکیب تیم ملی ایران برابر عراق؛ طارمی فیکس شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل تیم‌ملی فوتبال عراق از سری رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که قرار است از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود با ترکیب امیر عابدزاده، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی زادگان، ‌امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت الهی، وحید امیری، ‌ علی قلی زاده، ‌سامان قدوس، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) و مهدی طارمی به میدان می‌رود.

اسکوچیچ برای دومین بازی متوالی از عابدزاده به عنوان دروازه بان تیمش استفاده می کند

امیر عابدزاده بعد از درخشش در ماریتیمو راهی پونفرادینا شد و خیلی زود توانست در ترکیب این تیم هم جا افتاده و ستاره دپورتیووو در لالیگا دو لقب بگیرد.

 او که در بازی با سوریه برای اولین بار در دور نهایی مقدماتی جام جهانی به ترکیب اصلی تیم ملی ایران راه یافته بود، در بازگشت به تیم باشگاهی اش، مثل همیشه درخشید و با روحیه ای بالا بار دیگر به اردو اضافه شد.

 امیر که نمایشی بسیار خوب مقابل هوئسکا داشت به گفته منابع اسپانیایی مورد توجه باشگاه سویا قرار گرفته تا در آستانه رسیدن به رویای فوتبالی خود (حضور در لالیگا) باشد. در چنین شرایطی او در رقابت با پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی به ترکیب اصلی تیم ملی در بازی امروز مقابل عراق رسید تا برای دومین بازی متوالی شاهد نیمکت نشین شدن بیرانوند باشیم.