تأخیر۱۲ساعته پرواز تهران - نجف؛ مسافران کف سالن خوابیدند

تأخیر۱۲ساعته پرواز تهران - نجف؛ مسافران کف سالن خوابیدند

پرواز شرکت هواپیمایی آتا از مبدا فرودگاه امام به نجف که قرار بود دیشب ساعت ۲۲ انجام شود با تاخیر نزدیک به ۱۲ ساعته مواجه شده است.

از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آنها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند و متاسفانه شرکت آتا و فرودگاه امام هیچ خدماتی به مسافران ارائه نکرده‌اند.

این مساله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند و منظره زشتی از اهمال مدیران شرکت هواپیمایی آتا و فرودگاه امام به نمایش درآید.

طبق قوانین و مقررات مسافرت‌های هوایی، در تاخیرهای بالای ۴ ساعت، شرکت هواپیمایی مکلف به ارائه خدمات اسکان و تغذیه مسافران است.

یک مقام مسئول: نقص فنی در هواپیما

یک مقام مسئول در این ایرلاین گفت: علت تأخیر طولانی این پرواز، نقص فنی در هواپیما بوده است. هماهنگی‌ها برای انتقال مسافران به هتل فرودگاه امام انجام شده؛ ضمن اینکه قرار است این پرواز امروز انجام شود.

با شرکت هواپیمایی آتا برخورد می‌شود

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی از لغو چند پرواز شرکت هواپیمایی آتا خبر داد. حسن خوشخو گفت: یک پرواز جایگزین در نظر گرفته شده و قرار است ساعت ۱۵ پرواز به مقصد نجف صورت گیرد.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی افزود: درحال حاضر مسافران درنجف نیز با مشکل مواجه شدند و این مشکل برای مسافران پرواز مشهد ـ نجف نیز پیش آمده که قرار است یک هواپیما نیز به مشهد فرستاده شود.
وی در ادامه گفت: بابت بی مسئولیتی شرکت هواپیمایی آتا با آن برخورد و مجوز چند پرواز این شرکت لغو خواهد شد.
پرواز تهران ـ نجف به شماره ۶۶۵۴ که قرار بود دیشب به مقصد نجف پرواز کند به دلیل بدی آب و هوا تاکنون پرواز نکرده است.

علت تاخیر پرواز تهران - نجف مشخص شد

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: مدیریت نادرست، بدی آب و هوا و اعتراض مسافران عوامل تأخیر در پرواز نجف هستند.

 به تمام مسافرانی که شامل تاخیر ۱۲ ساعته پرواز نجف شرکت آتا هستند، علاوه بر باز پرداخت ۳۰ درصد از هزینه، یک بلیط رایگان تهران – مشهد هم تعلق خواهد گرفت.