بیمار ۸۵ درصد سوختگی در بیمارستان گناوه درمان شد

بیمار ۸۵ درصد سوختگی در بیمارستان گناوه درمان شد

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه از درمان، بهبودی و ترخیص بیمار با سوختگی ۸۵ درصد خبر داد.

دکتر محمدجواد طاهری روز شنبه اظهار کرد: بیمار آقایی ۳۳ ساله که به دلیل سوختگی با آتش دچار سوختگی ۸۵ درصد شده بود بعد از ۲۰ روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه باحال عمومی مناسب ترخیص شد.

وی تصریح کرد: این بیمار که در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ از بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر برای درمان به بیمارستان سوختگی گناوه اعزام شده بود و باحال عمومی نامساعد و اینتوبه (دستگاه تنفس مصنوعی) در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوختگی چرومی گناوه بستری شد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه با اشاره به سوختگی شدید این جوان اهل بوشهر اضافه کرد: با لطف الهی و تلاش، کوشش و همت شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی چرومی گناوه پس از ۲۰ روز باحال عمومی خوب از این مرکز درمانی ترخیص شد.

طاهری با ابراز تشکر و قدردانی از همکاری پزشکان متخصص داخلی دکتر مینا نوروزی و دکتر علی رجائی و کادر پرستاری بیمارستان سوانح سوختگی گناوه عنوان کرد: تعویض پانسمان و مراقبت‌های بعد از ترخیص این بیمار نیز به‌صورت روزانه برای این بیمار انجام می‌شود.

وی ضمن درخواست از مسئولین برای حمایت بیشتر از این مرکز درمانی خاطرنشان کرد: این بیمارستان تنها مرکز سوختگی در استان بوشهر است که کارکنان این مجموعه همیشه و در همه حال با روی خوش و حمایت کامل از بیماران، بزرگ‌ترین سهم را در درمان این بیماران داشته‌اند.