بیانیه سپاه پاسداران درباره اتفاقات اخیر

بیانیه سپاه پاسداران درباره اتفاقات اخیر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از هوشمندی، آگاهی و بصیرت ملت شریف ایران در عدم همراهی با توطئه سازمان یافته دشمن علیه ارکان امنیت آفرین کشور در روزهای اخیر، مجاهدت‌های ایثارگرانه و فداکارانه فرماندهی انتظامی کشور را ضامن اقتدار و امنیت نظام و میهن اسلامی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خباثت‌ها و کینه توزی‌های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند.

این بیانیه تحت الشعاع قرار دادن حضور بی نظیر، شگفت انگیز، قدرت ساز و معنادار مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را از دیگر علت‌های هجمه گسترده رسانه‌ای و جنایات میدانی این روزهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی در مقطع کنونی عنوان و آن را نشانه هراس بدخواهان از اقتدار، صلابت و پیش روندگی نظام و ملت عظیم الشان ایران اسلامی به سمت آرمان‌های تمدن ساز دانست.

این بیانیه در پایان با ابراز همدردی با خانواده و وابستگان مرحومه مهسا امینی از قوه قضائیه درخواست کرده است شایعه سازان و دروغ پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می اندازند، شناسایی و برخورد قاطعانه، عادلانه و عبرت آموز با آنان انجام دهد.