بسکتبال فارس روی نوار پیروزی

بسکتبال  فارس روی  نوار پیروزی
عکس: کیمیا جبیری

علی جمشیدپور- خبر جنوب/ سومین برد شیرین بلند قامتان نزاجا فارس در مقابل تیم آنامیس میناب رقم خورد.

تیم بسکتبال نزاجا فارس که در دور برگشت لیگ دسته یک باشگاه های کشور در شیراز به عنوان میزبان به میدان می رود در سومین بازی خود به برد ارزشمند دیگری دست پیدا کرد.

در کوارتر ابتدایی بازی توپ های بازیکنان هر دو تیم به سختی وارد سبد می شد تا کوارتر اول با نتیجه 15 بر 10 به سود نزاجا به پایان برسد.

کوارتر دوم هم مانند کوارتر اول دنبال شد. با این تفاوت که بازی پربرخوردتر بود. بازیکنان آنامیس میناب که بازی درگیرانه را در دستور کار خود قرار داده بودند و کمی خشن بازی را ادامه می دانند موفق نشدند امتیازهای عقب افتاده را جبران کنند و تیم نزاجا برنده نیمه اول این دیدار با نتیجه 30 بر 20 بود. در این کوارتر در یک صحنه بازیکنان دو تیم درگیری مختصری هم با هم پیدا کردند که با دخالت داوران ختم به خیر شد.

در شروع نیمه دوم بازی همچنان با درگیری دنبال می شد و بلند قامتان نزاجا با کنترل بازی سعی بر حفظ نتیجه داشتند. این کوارتر با نتیجه 43 – 32 به سود نزاجا به پایان رسید.

تیم آنامیس میناب که دیگر راهی به جز حملات مداوم نداشت کوارتر چهارم را با جنگندگی بیشتری آغاز کرد و موفق شد فاصله امتیازی را کم کند اما هوشیاری کادر فنی و تلاش بازیکنان نزاجا باعث شد که این بازی با حساب 63 بر 51 به سود میزبان به پایان برسد.