برگزاری شورای فضای مجازی در فارس

برگزاری شورای فضای مجازی در فارس

استاندار فارس خواستار برگزاری شورای فضای مجازی همزمان با آغاز آذرماه در استان شد.

محمد هادی ایمانیه عصر شنبه در شورای اداری استان فارس بیان کرد: بیش از ٣٠٠ روستا توسط نیروهای بسیج در حال آب رسانی هستند و امید است تا پایان سال ١۴٠٢ تمام روستاهای استان بدون تنش آبی باشند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس ادامه داد: تلاش‌های متعددی در زمینه‌های اشغال، بهداشت و درمان و … توسط بسیج صورت گرفته که کیفیت خدمت رسانی به مردم محروم شهرها و مناطق محروم افزایش قابل توجه‌ای داشته است.

ایمانیه تاکید کرد: ١٧٠ هزار دانشجو در استان فارس در حال تحصیل بوده که غالب آنان همراه و همدل با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند این در حالی است که باید بودجه مناسبی برای توسعه یافتگی فرهنگی در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.

استاندار فارس با اشاره به این موضوع که مدیران دستگاه‌های اجرایی به دنبال افزایش بودجه سال آینده دستگاه خود باشند افزود: ظرفیت‌های متعددی در استان فارس وجود دارد و باید این راستی آزمایی در میان دستگاه‌های اجرایی صورت بپذیرد که چه قدر توانسته‌ایم از ظرفیت‌های بودجه استفاده کنیم.

ایمانیه تاکید کرد: پیشتر در خصوص جذب سرمایه گذار برای شهرستان‌های داراب و زرین دشت در نظر گرفته شده و امید است از اینگونه طرح‌ها برای سایر شهرستان‌ها نیز پیاده سازی شود.

به گفته استاندار فارس دو هزار هکتار سرمایه گذاری در حوزه گلخانه در فارس جلب شده و فعالیت‌های اجرایی آنان نیز آغاز شده و رشد قابل قبولی نیز داشته‌اند.

استاندار فارس خواستار برگزاری شورای فضای مجازی در استان فارس همزمان با آغاز ماه آذر شد.

ایمانیه تاکید کرد: برخی از پروژه‌های استان فارس عمر ١۴ تا ٢٠ ساله داشته و این گونه طرح‌ها شایسته نظام جمهوری اسلامی نبوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌های ناتمام خود را که بیش از پنج سال از آن گذشته است باید معرفی و فعال شوند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه ای به میز خدمت داشته باشند البته پیش از آن نیز باید نیازهای مردم را برطرف کنند اما میز خدمت جایگاه ویژه ای است که می‌تواند عاملی برای سرعت بخشیدن به درخواست‌های مردمی و نیازهای مردمی باشد.