برق هفت اداره کهگیلویه و بویراحمد قطع شد

برق هفت اداره کهگیلویه و بویراحمد قطع شد

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق هفت اداره به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق در این استان طی روز جاری خبرداد.

سیدحسین عادلی نسب ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، عنوان کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، تمامی ادارات، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی موظف هستند نسبت به کاهش بار مصرفی خود در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و ۶۰ درصد غیر از ساعات اداری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

وی ابراز داشت: بر همین اساس، شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به پایش بار مصرفی ادارات استان اقدام و پس از ارائه اخطار و همکاری نکردن آن ادارات در جهت رعایت مصوبه ذکر شده، برق این ادارات قطع شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه اداره برق شهرستان باشت حتی به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف مشمول این مصوبه شده است، گفت: برق شرکت آب و فاضلاب استان با دو زیرمجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی در شهرستان‌های گچساران و باشت و اداره کل امور آب استان به همراه اداره امور آب گچساران به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق قطع شد.

عادلی نسب افزود: پایش دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام بوده و هر نهادی که در رعایت الگوی مصرف برق سهل انگاری کند به طور حتم برق آن قطع می‌شود.