بردهاي خانگي قشقايي در حضور يار دوازدهم

قشقایی شیراز یک - استقلال خوزستان صفر

بردهاي خانگي قشقايي در حضور يار دوازدهم

علي جمشيدپور - خبرنيوز / در هفته ٢٧ ليگ دسته يك فوتبال كشور، قشقايي رده چهاردهمي ميزبان استقلال خوزستان رده ششمي بود.
اين ديدار كه در ورزشگاه حافظيه شيراز با حضور تماشاگران پرشور قشقايي برگزار شد با نتيجه  يك بر صفر به سود شيرازي ها به پايان رسيد.
در نيمه اول قشقايي شيراز كه در بازي گذشته خود در مصاف با ويستا توربين به تساوي يك بر يك رسيده بود، سعي داشت تا با برد خانگي، خود را از پايين جدول جدا كند.
اما آبي هاي خوزستان كه براي ماندن در بالاي جدول تلاش زيادي كردند در اين نيمه نشان دادند كه مي توانند به خوبي بازي را اداره كنند.
حملات تيم شيرازي در نيمه اول زهردارتر بود اما هيچ كدام از دو تيم موفق به بازكردن دروازه يكديگر نشدند تا نهايتا بازيكنان دو تيم با نتيجه مساوي بدون گل به رختكن بروند.
از اتفاقات نيمه اول مي توان به درگيري بازيكنان دو تيم در دقيقه ٢٩ اشاره كرد كه با وساطت دیگر بازيكنان  قائله ختم به خير شد.
نيمه دوم با فشار حداكثري سفيدپوشان شيرازي آغاز شد. قشقايي ها با حركت هاي عرضي و پاس هاي طولي، خود را به منطقه جريمه استقلال خوزستان مي رساندند اما با بي دقتي فرصت ها را يكي پس از ديگري از دست مي دادند.
مهابادي سرمربي سابق فجر شيراز كه هم اكنون هدايت آبي هاي خوزستان را بر عهده دارد وقتی فشار تيم قشقايي را ديد، دست به ٣ تعويض همزمان در دقيقه ٥٠ بازي زد تا بتواند تيم خود را از زير فشار خارج سازد، اما اين تدبير هم جواب نداد و همچنان فشار قشقايي ها براي گلزني ادامه داشت تا بالاخره در دقيقه ٧٣ اميرحسين باقرپور  موفق شد با يك ضربه بغل پا دروازه استقلال خوزستان را باز كند تا بازي با همين نتيجه يك بر صفر به سود قشقايي شيراز به پايان برسد.

دیگر نتایج:

آرمان گهر سیرجان ۳- شهرداری آستارا یک

شهرداری همدان ۲ - ویستا توربین تهران صفر

رایکا بابل ۵-  پارس جنوبی جم یک

سایپا تهران یک - شمس آذر قزوین یک

استقلال ملاثانی یک -  مس شهربابک یک

ماشین سازی تبریز یک - خوشه طلایی ساوه ۳

دو دیدار باقی مانده از این هفته، روز شنبه برگزار می شود:

ملوان - خیبر خرم آباد

شاهین شهرداری بوشهر - مس کرمان