فرصت طلبی میزبان

فجرسپاسی شیراز با دو گل از سد چادر ملو يزد گذشت

فرصت طلبی میزبان

علی جمشیدپور – خبرنیوز/ در هفته چهارم ليگ دسته يك كشور جام آزادگان تيم چادر ملو يزد در ورزشگاه حافظيه شيراز مهمان فجر شهيد سپاسي بود.

اين ديدار كه در حضور تماشاچيان پر شور فجر برگزار شد، با نتيجه دو بر صفر به سود زردپوشان شيرازي به پايان رسيد.

در ابتدای بازی دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند و بازی عمدتا در میانه میدان دنبال می شد اما شوت رضا محمودآبادی بازیکن تیم یزدی که به تیرک دروازه فجر برخورد کرد در دقیقه 19 بازی یخ این دیدار را آب کرد و از آن پس دو تیم بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند.

در دقیقه 20 و بازگشت توپ به سمت دروازه چادرملو، زردپوشان شیرازی با یک ضد حمله و به لطف اشتباه مدافعین حریف، توپ به فوروارد فجری ها رسید و آل کثیر فرصت را غنیمت شمرد و با یک بغل پای زیبا توپ را از بین پاهای دروازه بان تیم یزدی عبور داد و به تور دروازه چسباند تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود فجرشهید سپاسی شود.

در دقیقه 30 با یک کار تیمی و فرار از تله آفساید، فجری ها مهاجم خود را در موقعیت گل زنی قرار دادند که این توپ با بی دقتی به دستان دروازه بان چادرملو تقدیم شد.

در دقیقه 33 محمد آژیر با یک خطای ناشیانه یک کارت زرد دریافت کرد و یک موقعیت ضربه آزاد پشت 18 را در اختیار تیم یزدی قرار داد.

در دقیقه 35 با ارسال توپ بلند بر روی دروازه فجر، بازیکنان چادرملو با ضربه سر توپ را وارد دروازه شیرازی ها کردند که داور این دیدار گل را با نظر کمک خود آفساید اعلام کرد.

در دقیقه 40 بازی بازیکنان فجر ضربه قیچی برگردان بازیکن چادر ملو را در منطقه جریمه دفاع کردند که این صحنه مشکوک به هند، از دید داور پنهان ماند و بازی ادامه پیدا کرد.

نیمه اول این دیدار با همین نتیجه یک بر صفر به سود فجر شهید سپاسی به پایان رسید.

در آغاز نیمه مربیان چادرملو با حملات پرشمارش فشار زیادی را به تیم فجر وارد کرد اما موقعیت های نصفه و نیمه این تیم یزدی سودی برایشان نداشت تا باز هم این زردپوشان شیرازی باشند که در دقیقه 50 صاحب موقعیت تک به تک شده اما حسین مهربان مهاجم فجر با مکث بیش از اندازه خود فرصت گل دوم را از دست داد.

در دقیقه 53 پیمان شیرزادی بازیکن چادرملو با یک خطای تاکتیکی کارت زردی را از داور بازی دریافت کرد.

در دقیقه 54 بازی سعید ایرانخواه بازیکن فجرسپاسی موقعیت تک به تک را با ضربه سر بی دقت از دست داد.

در دقیقه 55 بازیکنان یزدی صاحب فرصت گلزنی و موقعیت تک به تک شدند که قدر این فرصت را ندانستند.

در ادامه تیم فجر به مانند بازی های گذشته پس از به ثمر رساندن گل، عقب نشسته و روی به بازی دفاعی آورده بود و حملات پی در پی چادرملو فشار زیادی را به زردپوشان شیرازی وارد کرد تا در دقیقه 66 محمد آژیر با یک خطای بی مورد کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

بازی به صورت یک طرفه و با حملات پر شمار یزدی ها دنبال می شد و خستگی در ساق پاهای بازیکنان فجر مشهود بود.

عکاس: مهدی آراسته

در دقیقه 82 مهاجم چادرملو به مانند موقعیت های بسیاری که این تیم به دست آورد، صاحب یک فرصت تک به تک گلزنی شد که این موقعیت با ضربه بی دقت بازیکن یزدی از دست رفت.

در دقیقه 97 و بر خلاف جهت بازی فجر شهید سپاسی روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد و ابوالفضل بابایی که در دقیقه 74 وارد زمین شد موفق شد گل دوم بازی و زردپوشان شیرازی را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود فجر شهید سپاسی به پایان برسد.

فجر سپاسی شیراز پس از سه تساوی پیاپی، با کسب نخستین پیروزی فصل برابر چادر ملو در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و شاگردان اخباری هم ۵ امتیازی ماندند و به رتبه دهم سقوط کردند.