بداقبالی فولاد در شب طوفانی سپاهان

فولاد 0 - الغرافه 0 / پاختاکور 1 سپاهان 3

بداقبالی فولاد در شب طوفانی  سپاهان

در اولین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 فولاد به مصاف الغرافه قطر رفت. این بازی بسیار درگیرانه آغاز شد و داور از همان دقایق ابتدایی بدون مماشات کارت زرد خود به بازیکنان نشان می‌داد. این بازی در نیمه اول بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد و هیچ تیمی بی محابا حمله نمی‌کرد. هرچه از دقایق بازی گذشت اراده و جسارت فولاد برای به گل رسیدن بیشتر شد اما فرصت و ضربات تمام کننده از طرف فولاد شکل نگرفت.

در نیمه دوم این فولاد نکونام بود که روان‌ و زهردارتر بازی کرد‌. نماینده ایران علاوه بر استحکام دفاعی طرح و برنامه‌های زیادی برای گلزنی داشت و حرکات ترکیبی و شوت‌های از راه دور در دستور کار این تیم قرار داشت.

فولادی‌ها چند موقعیت بسیار مناسب در نیمه دوم به دست آوردند که مهمترین آنها فرصت کولیبالی در محوطه شش قدم روی ضربه کرنر بود که توپ به ساق پای این بازیکن خورد و چند دقیقه بعد شوت سهمگین لوسیانو پریرا به تیرک دروازه خورد تا حسرت فراوانی برای جواد نکونام به وجود بیاید.

شاگردان استراماچونی در این مسابقه کاملاً دست و پا بسته بودند و شهاب گردان شب بی دردسری را سپری کرد.

اما شاگردان محرم نویدکیا باخت یک بر صفر نیمه اول مقابل پاختاکور را با سه گل در نیمه دوم پاسخ دادند. شهریارمغانلو که در فصل جاری لیگ برتر ایران ۹ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن سپاهان است، در دیدار امشب مقابل پاختاکور نیز دو بار دروازه حریف ازبک را باز کرد تا تبدیل به نخستین بازیکن دو گله فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا شود. دیگر گل سپاهان را محمدرضا حسینی به ثمر رساند.