بانوان بوشهری در مسابقات کشوری «برای تونیک» ۶ عنوان کسب کردند

بانوان بوشهری در مسابقات کشوری «برای تونیک» ۶ عنوان  کسب کردند

رئیس کمیته «برای تونیک» استان بوشهر گفت: ورزشکاران زن و دختر این استان موفق به کسب ۶ مقام اول، دوم و سوم در مسابقات کشوری جام فجر رشته برای تونیک شد.

اکرم مزارعی زاده روز دوشنبه در این ارتباط افزود: این مسابقات به صورت مجازی با شرکت ۱۶۰ ورزشکار از استان‌های البرز، قزوین، اصفهان، کردستان، لرستان، کرمان، تهران، همدان، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کرمانشاه و زنجان برگزار شد.
وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های برای تونیک انفرادی (آزاد)، دفاعی کوبه‌ای انفرادی و رودو (رکورد) در چهار رده سنی ۶ تا ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۶سال، ۱۶ تا ۵۰ سال و بالاتر از ۵۰ سال برگزار شد.
رئیس کمیته برای تونیک استان بوشهر عنوان کرد: سارینا حاجی‌پور و رضوان فقیه به ترتیب موفق به کسب جایگاه نخست در بخش‌های برای تونیک آزاد ۶ تا ۱۰ سال و دفاعی کوبه‌ای ۱۰ تا ۱۶ سال شدند.
مزارعی زاده ادامه داد: سمیرا رومینا و نرجس سلیمانی به ترتیب در بخش‌های رودو و دفاعی کوبه‌ای گروه سنی ۱۶ تا ۵۰ سال دوم شدند.
وی گفت: محبوبه فاضلی و ایلماه جابر انصاری نیز رتبه سوم را در برای‌تونیک رده ۱۶ تا ۵۰ سال و دفاعی کوبه‌ای ۱۰ تا ۱۶ سال کسب کردند.
رئیس کمیته برای تونیک استان بوشهر حضور دختران بوشهری را در این مسابقات موفقیت آمیز ارزیابی و اظهار کرد: این رشته ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت ورزشی بانوان دارد.
برای تونیک زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی است و نزدیک به ۴۰ سبک زیرمجموعه دارد.