باغ ویلاهای حریم دریا در عسلویه تخریب شد

آزادسازی٨۶ هزار متر مربع زمین

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگاران از آزاد سازی حریم ۶٠ متری دریا در شهرستان عسلویه خبر داد.

 

محمد خدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه از آزاد سازی حریم ۶٠ متری دریا در شهرستان عسلویه خبر داد و اظهار داشت: در راستای آزاد سازی حریم دریا ٨۶ هزار متر مربع زمین در منطقه نایبند آزاد شد و این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: به شهرداری‌های شهرستان اطلاع دادیم که اگر در محدوده حریم ۶٠ متری دریا تصرفی صورت گرفته به ما اطلاع دهند تا بلافاصله برخورد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه اضافه کرد: زمین‌هایی که در نایبند رفع تصرف شده مربوط به فنس شرکت آریاساسول است که حریم قانونی دریا را رعایت نکرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه افزود: همچنین باغ ویلاهای که توسط برخی از افراد شخصی ساخته شده بود و در حریم دریا قرار داشتند تخریب شدند.

وی ادامه داد: به نیروی دریای ارتش و سپاه که در حریم قانونی دریا قرار گرفته اند نامه زدیم که هرچه سریع‌تر در راستای آزاد سازی سواحل اقدام کنند در غیر این صورت دادستانی ورود خواهد کرد.

خدری گفت: به منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان تاکید شده است که گشت زنی مداوم در منطقه نایبند داشته باشند تا در صورت تکرار این مسئله با تشکیل پرونده قضائی برای افراد خاطی به شدت با آنها برخورد خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: از این پس مردم می‌توانند در روزهای آینده از سواحل آزاد شده استفاده کنند.