بازیکنان تیم ملی فوتبال ۲۰ زندانی مالی را آزاد کردند

بازیکنان تیم ملی فوتبال ۲۰ زندانی مالی را آزاد کردند
مبلغ محکومیت این زندانیان ۸۶ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال بود

نایب رئیس نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اعلام کرد: کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی با همکاری بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، به مناسبت سالروز شهادت فاطمه (س) با پرداخت بخشی از بدهی ۲۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد، آنها را آزاد کردند.

یوسف خدادادی تصریح کرد: مبلغ محکومیت این زندانیان ۸۶ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال بود که با همت انصاری فرد و کمک سایر بازیکنان تیم ملی، بخشی از آن تامین و پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکرار این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه ملی پوشان فوتبال ایران در طول سال شاهد آزادی بیشتر زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان باشیم.

نایب رئیس نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اعلام آزادی ۱۵۳ تَن از زندانیان جرایم غیرعمد در سال جاری با مبلغ بدهی ۷۰۹ میلیارد ریال گفت: برای رهایی آنها ۱۶۷ میلیارد ریال از ناحیه شاکیان گذشت شد و ۷۷میلیارد ریال آورده مددجویان، ۳۱۹ میلیارد ریال از محل حکم اعسار دادگستری‌های استان، ۲۴ میلیارد ریال از ستاد دیه کشور،۴۳ میلیارد ریال از ستاد دیه استان و بیش از ۷۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی تامین و پرداخت شده است.

خدادادی با بیان اینکه در سال جاری تعداد ۳۱۸ فقره پرونده در نمایندگی ستاد دیه استان مورد رسیدگی قرار گرفته است، افزود: از این تعداد ۴۵ فقره دارای مصوبه تامین کمک مالی و در حال اجراست، هفت فقره در شرف آزادی، ۲۰ فقره به خاطر غیبت از مرخصی رد شده و ۱۹ فقره در حال رسیدگی است و ۱۵۳ فقره با پرداخت ستاد دیه و ۷۴ فقره با مشاوره از زندان آزاد شده اند.