حسینی: بازی بر روی این زمین فاقد بار فنی بود

حسینی: بازی بر روی این زمین فاقد بار فنی بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فوتبال بازی کردن در زمین حافظیه در لیگ برتر یک کشور توهین به فوتبال است. 

دیدار تیم های فجرسپاسی و پیکان از هفته بیستم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با فجرسپاسی شیراز اظهار کرد: صحبتی در خصوص بازی ندارم. فوتبال بازی کردن در زمین حافظیه در لیگ برتر یک کشور توهین به فوتبال است و هیچ نظر فنی ندارم.

او افزود: زمین مسابقه جز اصلی‌ترین ابزار برگزاری بازی است و بازی کردن در چنین زمین‌هایی هیچ بار فنی ندارد. سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: در چنین زمین‌هایی اتفاقات و شرایط و عادت داشتن به زمین تعیین کننده است.

حسینی ادامه داد: تیم ما از نظر بازیکن در مضیقه بود زیرا بازیکن های محروم و مصدوم داشتیم.

وی درباره داوری بازی گفت: داور بازی امروز جوان بود و سعی کرد همه توان خود را برای بازی بگذارد و خوشبختانه داوری خوبی انجام داد.

کلانتری: من می جنگم و می جنگم و می جنگم و پای تیم فجر ایستاده ام

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: باشگاه فجر پشت قباله من نیست و من با عشق تیم خود را دوست دارم.

علی اصغر کلانتری، سرمربی فحرسپاسی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: درباره بازی امروز حرفی زده نشود بهتر است. وقتی حرف می‌زنیم محکوم می شویم و وقتی که حرفی هم نزنیم بازهم محکوم می‌شویم.

وی افزود: تنها دلخوشی ما برای زمین بازی یک غلتک ماشینی بود که این غلتک را از ما دریغ کردند تا زمین اندکی صاف‌تر شود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم حریف جلوتر از ما می‌دانست که شرایط به چه شکلی است و از ابتدا به بازی مستقیم روی آورد ولی ما ابتدا بازی را روی زمین آوردیم اما امکان بازی نبود و سپس رو به بازی مستقیم آوردیم.

کلانتری گفت: در شرایط داغان زمین و بازی امروز موقعیت به دست آوردیم. تیمی که در این شرایط ۳ یا۴ موقعیت خوب به دست می آورد اما گل نمیزند محکوم به باخت است.

او افزود: اینکه دقیقه ۹۳ توپ ما وارد دروازه می‌شود لطف خدا است. اگر مربی تیمی‌های حریف در زمین شیراز درباره مسایل فنی حرف نمی‌زنند باید به همه بر بخورد.

سرمربی تیم فوتبال سپاسی شیراز تصریح کرد: در زمین حافظیه شیراز دلخوش به یک غلتک ماشینی بودیم که آن را هم امروز در قرن ۲۱ نداشتیم‌. ۴ موقعیت تک به تک در این زمین را به آسمان زدیم. روزی که باید در این زمین و شرایط دشوار بازی را برنده می‌شدیم‌ پیروز نشدیم. از پیمان رنجبری تشکر می‌کنم که در موقعیت تک به تک بازی جوانمردانه انجام داد و توپ را بیرون زد و این تنها جای قشنگ بازی بود.

وی در خصوص اعتراضاتش به داور گفت: در بازی ۱۰‌ تعویض انجام شده اما فقط ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام شده است. این بازی حداقل ۶ تا ۷ دقیقه وقت اضافه داشت. برای ما همیشه شرایط به شکلی دیگر است اما از سر سوزن برای تیم‌های بزرگ نمی‌گذرند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: باشگاه فجر پشت قباله من نیست و من با عشق تیم خود را دوست دارم. این که تا الان بر روی کار مانده‌ام چون از من خواسته شده که بمانم.اگر کسی منتظر این موضوع است تا من استعفا دهم دارد وقتش را هدر می دهد.من می جنگم و می جنگم و می جنگم و کم نمی آورم و تا آخرین نفس پای تیم فجر و شهر شیراز ایستاده ام.