بازگشت ساعات کاری ادارات به روال قبل، از ۵ شهریورماه

بازگشت ساعات کاری ادارات به روال قبل، از ۵ شهریورماه

سهیلا رفیعی نژاد/ معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس از بازگشت ساعات ادارات فارس به روال قبل خبر داد. کریمی در جمع خبرنگاران افزود: طبق مصوبه هیأت وزیران ساعات اداره های فارس از شنبه ۵ شهریورماه به ۷ و ۳۰  تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه یعنی مانند قبل برمی گردد.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره شهید رجایی و معرفی مدیران، دستگاه ها و کارمندان برتر استان به مناسبت هفته دولت نیز خبر داد.

معاون امور اقتصادی استانداری فارس نیز در این نشست خبری گفت: میزان صادرات استان بر اساس اعلام ها۴۲۴ میلیون دلار است اگرچه این میزان از سوی واحدهای تولیدی ۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون دلار بیان شده است.

ربانی زاده تاکید کرد: ۴۲ بسته سرمایه گذاری ایجاد کرده ایم و به دنبال اصلاح فرآیند سرمایه گذاری در استان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز گفت: اگر آبیاری با فاضلاب را دیدید اطلاع دهید تا برخورد جدی صورت گیرد.

اسماعیل محبی پور همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد کاهش کشت محصولات پرآب بر نیز افزود: ما در ابتدای فصل اعلام می کنیم که مثلا کشت خیار سبز به دلیل آب بر بودن به صرفه نیست، اما از سوی کشاورزان رعایت نمی شود.

معاون امور عمرانی استانداری فارس نیز با اشاره به پروژه های عمرانی  در دست اقدام گفت: در بخش های مختلف پروژه های زیادی تعریف شده که منابع جوابگو نیست اما ابتکاری که استاندار در بحث شیوه های جدید تامین منابع مالی دارد قابل توجه و کاربردی است‌.

محمود رضایی کوچی افزود: در این زمینه راهی جز استفاده از ظرفیت نهادهای پرقدرت اجرایی نداریم.