بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی ازطرح آزاد راه ایذه - لردگان

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی ازطرح آزاد راه ایذه - لردگان

معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح آزاد راه ایذه - لردگان بازدید و از نزدیک روند اجرایی این طرح را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به این  طرح اظهار داشت: طرح آزاد راه ایذه - لردگان از حوالی روستای اژگیل تا سدکارون ۳ ، توسط شرکت پارکت و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه به طول حدود ۲۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است و با توجه به برگزاری مناقصه، قرار است پیمانکاران برنده، ادامه این طرح را از شهر دهدز تا سد کارون ۳ و از شهر دهدز تا روستای موزرم شروع به کار نمایند.

در ادامه این بازدید نبوتی با اشاره به وضعیت خطرناک جاده‌های غیر استاندارد و فرسوده‌ی ایذه به مسجد سلیمان (مرغا) و ایذه به اندیکا (پیان) از معاون وزیر خواست که با تامین اعتبار ملی نسبت به تعریض و بهسازی این جاده‌ها که آمار تصادفات و تصادفات منجر فوت بالایی دارند اقدام نمایند.

معاون وزیر به منظور تسریع در روند اجرا، این طرح گفت: به پیمانکار این طرح، قرارگاه خاتم اجازه داده شده که کار احداث پل‌های بزرگ این مسیر که بیش از ۱۰۰ متر طول دارند را برون سپاری کرده و از توان سایر پیمانکاران کمک گرفته و به اجرای این پروژه سرعت دهد.

خیرالله خادمی با اشاره به محور‌های ایذه به اندیکا و ایذه مسجدسلیمان گفت: اعتبار بهسازی و تعریض این محور‌ها از محل اعتبار طرح ملی پاشنه زاگرس تامین خواهد شد.