بازداشت چند مدیر متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

بازداشت چند مدیر متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دستگاه قضایی استان تسامحی با مدیران متخلف ندارد از بازداشت چند تن از مدیران استانی با تلاش سربازان گمنام امام زمان خبر داد.

دکتر نگین تاجی طی مصاحبه‌ای، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام عصر(عج)، گفت: طلوع خورشید راستین و ظهور منجی در همه ادیان ابراهیمی اعتقادی است راسخ و برابر این باور آینده بشریت به صلح و صلاح و خیر خواهد انجامید. امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی خودسازی و تکامل خواهد بود.

نگین تاجی افزود: لازم می‌دانم ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) ،صرفا طی سه ماه اخیر چند مورد فساد اداری در سطح استان توسط پرسنل محترم و صدیق اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه استان کشف و با صدور دستورات ویژه قضایی از دادستانی مرکز استان با تحصیل ادله تکمیلی و سپس ارجاع پرونده به شعبه ویژه بازپرسی، مدیران مربوطه به عنوان متهم راسا جلب شدند و با تفهیم اتهامات انتسابی با قرارهای بازداشت موقت به زندان معرفی و اعزام شدند. پرونده این مدیران سریعا با صدور قرار نهایی و کیفرخواست جهت صدور حکم به محاکم کیفری ارسال می‌شود.