بارش پراکنده در شمال استان بوشهر

خلیج فارس متلاطم می‌شود

بارش پراکنده در شمال استان بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با عبور سیستم ناپایدار جوی، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکند باران همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش بادهای جنوبی بر روی دریا طی امروز و فردا است، بنابراین در این مدت شمال خلیج فارس تا حدودی متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ساعاتی از وقت چهارشنبه و پنج شنبه با عبور سیستم ناپایدار جو، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکند باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد در برخی نقاط استان، بخصوص نواحی شمالی و مرکزی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، فردا افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در نواحی شمالی استان و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.