شکست خفیف سپاهان از الدحیل

شکست خفیف سپاهان از الدحیل

سپاهان با وجود موقعیت‌های فراوانی که روی دروازه الدحیل ایجاد کرد، با یک گل به این تیم قطری باخت تا نخستین شکست خود را در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند.

تیم‌های سپاهان ایران و الدحیل قطر از ساعت ۲۱:۴۵ یکشنبه شب به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده قطر با یک گل به برتری دست یافت.

شاگردان محرم نویدکیا بازی را بهتر آغاز کردند و موقعیت‌هایی را به وجود آوردند اما گلی به دست نیامد. در ادامه مردان هرنان کرسپو توانستند بازی را به تعادل بکشند. با این وجود شاهد به ثمر رسیدن گلی نبودیم.

در نیمه دوم باز هم این سپاهان بود که بهتر شروع کرد. ابتدا محمدرضا حسینی در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون فرستاد و سپس ضربه شهریار مغانلو از روی خط به وسیله توبی آلدرویرلد دور شد. با این وجود مردان هرنان کرسپو بودند که خلاف جریان بازی به گل تساوی دست یافتند.

مایکل اولونگا، مهاجم نام‌آشنای الدحیل که بازی اول را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در دقیقه ۸۴ روی ارسال عالی معز علی توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند تا پس از زدن پنج گل به استقلال در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، این بار سپاهان را هم با گلش آشنا کند و نشان دهد راه گلزنی به تیم‌های ایرانی را به خوبی بلد است.

سپاهان، اولین باخت این فصل خود را در شرایطی تجربه کرد که مستحق این شکست نبود. تیم محرم حالا با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت یک همچنان صدرنشین است و الدحیل نیز پس از باخت مقابل التعاون عربستان، سه امتیازی شد و با تفاضل گل صفر فعلا تیم سوم است. نماینده عربستان در صورت کسب امتیاز در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان به صدر جدول گروه چهارم صعود می‌کند.

ترکیب ابتدایی سپاهان:

محمدرشید مظاهری، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو .

ترکیب ابتدایی الدحیل:

صلاح زکریا، توبی آلدرویرلد، بسام الراوی، محمد علاءالدین، سلطان البریک، کریم بوضیاف، لوئیز جونیور، تائه هی نام، المعز علی، ادمیلسون جونیور و مایکل اولونگا.